SÜRÜCÜYE İHTİYACI YOK. EŞLİK EDİN, YETER.

BMW 2 Serisi Coupé'nin sürüş dinamikleri.

SÜRÜCÜYE İHTİYACI YOK. EŞLİK EDİN, YETER.

BMW 2 Serisi Coupé'nin sürüş dinamikleri.

Hayatınızı doyasıya yaşarken keyfinizinden taviz vermek istemezsiniz. Bu BMW 2 Serisi Coupé için de geçerlidir. Yol tutuşu, 50:50 ağırlık dağılımı ve sportif arkadan itiş performansı bulunduğu sınıfta benzersizdir. Dinamik ve canlı biçimde yalnızca gerçek sürüş keyfini hedefler.

SÜRÜCÜYE İHTİYACI YOK. EŞLİK EDİN, YETER.BMW 2 Serisi Coupé'nin sürüş dinamikleri.

Hayatınızı doyasıya yaşarken keyfinizinden taviz vermek istemezsiniz. Bu BMW 2 Serisi Coupé için de geçerlidir. Yol tutuşu, 50:50 ağırlık dağılımı ve sportif arkadan itiş performansı bulunduğu sınıfta benzersizdir. Dinamik ve canlı biçimde yalnızca gerçek sürüş keyfini hedefler.

SÜRÜŞ DİNAMİKLERİ.

Hareketsiz haldeyken bile hamle yapacağı hissine kapılabilirsiniz. Bu BMW 2 Serisi Coupé'nin marş düğmesine basar basmaz bu sözünü yerine getirir. Bu deneyimi bizzat yaşayın.

SÜRÜŞ DİNAMİKLERİ.

Hareketsiz haldeyken bile hamle yapacağı hissine kapılabilirsiniz. Bu BMW 2 Serisi Coupé'nin marş düğmesine basar basmaz bu sözünü yerine getirir. Bu deneyimi bizzat yaşayın.

KALKIŞ KONTROLÜ.

KALKIŞ KONTROLÜ.

BMW 2 Serisi Coupé çalıştırıldığı andan itibaren hareketsiz durumda da olsa etkileyicidir. Buradaki anahtar sözcük, sportif tüm sürücüleri heyecanlandıran maksimum hızlanmadır. Maksimum hızlanmayı sağlayan 8 ileri Steptronic Spor şanzımanın Kalkış Kontrolü adı verilen işlevidir. DSC düğmesine hafifçe basın, vites kolunu "S" kademesine getirin, frene basın ve gaz pedalı ile kick-down fonksiyonunu etkinleştirin; şimdi freni bırakın ve gerçek torku deneyimleyin.

ADAPTİF M SÜSPANSİYON.

Adaptif M süspansiyon otomobilin tüm dinamik potansiyelini artıracak şekilde on milimetre daha aşağıya yerleştirilmiştir. Sürücü konforlu sürüşten son derece atletik bir sürüş stiline kadar o an tercih ettiği sürüş stilini mümkün kılacak şekilde Sürüş Deneyimi Kontrolü özelliğini kullanarak sürüş karakterini ayarlayabilir. Hangi ayar seçilirse seçilsin Adaptif M süspansiyonun elektronik olarak kontrol edilen amortisörleri saniyenin çok kısa bir bölümünde yol koşullarına uyum sağlayacak şekilde kalibre edilir. Sistem aynı zamanda ideal amortisör ve otomobil güvenliğini sağlamak üzere tekerlek titreşimlerinin yanı sıra otomobilin hızını da ölçen çeşitli seziciler kullanır.

Rahat bir yolculuk için COMFORT modu seçilebilir. SPORT modu hissedilir derecede sıkı amortisör ayarlarıyla fark edilir şekilde atletik bir süspansiyon ayarını mümkün kılar. Son derece dinamik bir sürüş için SPORT+ modu en iyi seçenektir: Otomobilin dinamik sınırlarını zorlamak üzere itişi gerçekleştiren tekerleklerin biraz daha fazla kaymasına izin veren DTC işlevi (Dinamik Çekiş Kontrolü) etkinleştirilir. Ancak DSC işlevi tamamen devre dışı değildir bunun yerine otomobili dengede tutmak için fiziksel olarak mümkün ve güvenli sınırlar içerisinde daha geç müdahalede bulunur.

DEĞİŞKEN SPOR DİREKSİYON.

Servotronic özellikli değişken spor direksiyon, en düşük seviyede efor harcayarak direkt ve çevik bir sürüş karakteri elde edilebilmesini mümkün kılar. Direksiyon oranını mevcut hızdan bağımsız olarak değiştirerek tepki verir. Böylelikle özellikle keskin bir direksiyon açısı için gereken direksiyon hareketini azaltır. Bu durum özellikle keskin virajlarda ya da bir engelden kaçınmak üzere direksiyonu kırarken çevikliği artırır. Aynı zamanda park, dönüş ve manevralar sırasında konfor seviyesini artırır. Dar direksiyon açılarında sistem kusursuz bir yönlendirme dengesi ve çok üst düzey bir direksiyon hassasiyeti sunar.

SÜRÜŞ DENEYİMİ KONTROLÜ.

SÜRÜŞ DENEYİMİ KONTROLÜ.

Comfort Modu, ECO PRO Modu ve Sport Modu.

Sürüş Deneyimi Kontrolü, sürücünün Comfort Modu, verimliliğe yönelik olarak ECO PRO modu ve çok daha dinamik bir sürüş için Sport Modu arasından seçim yapabilmesini sağlar.

ECO PRO Moduyla verimlilik.

Yakıt ekonomisi sunan ECO PRO Modu, gaz pedalı ve şanzıman özelliklerini akıllı şekilde uyarlarken ısıtma/klima ayarlarını gerçekleştirir. ECO PRO Modu yakıt tüketimini yüzde 20'ye kadar azaltır. "Seyir" fonksiyonu, İleri Rota Asistanı ve ECO PRO Rota (yalnızca Professional Navigasyon Sistemi ile birlikte sunulur) yakıt tasarrufunu artırmanızı sağlar. İleri Rota Asistanı bölgesel yol koşullarına erişim için navigasyon sistemini kullanır ve önceden ipuçları sunar. Bir sonraki virajda hız limitinde bir değişiklik varsa, sistem dönmeden önce sürücüye yavaşlamasını tavsiye eder.
ECO PRO Rota fonksiyonu da yakıtı ekonomik olarak kullanmanıza yardımcı olur. Trafik hacmini, bireysel sürüş stilini ve yerel koşulları göz önüne alarak verimlilik açısından optimize edilmiş bir rota tavsiye eder. "Seyir" işlevi sürücünün frene basmadan ayağını gaz pedalından çekmesi durumunda otomobilin 160km/sa hıza kadar yolda seyredebilmesini sağlar. SPORT modunda otomobil çok daha doğrudan tepki vererek daha sportif bir sürüş stili sunar.

YOL TUTUŞU.

BMW 2 Serisi Coupé sürücünün ihtiyaçlarını tasarım ve işlevsellik açısından karşılamanın yanı sıra teknolojisiyle de gerçek bir sürüş keyfi sunan bir otomobil yaratmayı amaçlar. Bu hedefi de gerçekleştirmiştir. BMW arkadan itiş özelliği, Sürüş Deneyimi Kontrolü, sınıfında benzersiz değişken spor direksiyon ve 50:50 oranında kusursuz şekilde dengelenmiş ağırlık dağılımı sayesinde bu spor coupé olağanüstü seviyede çeviktir ve hassas kullanım özelliğine sahiptir. Böylece sınırsız sürüş keyfi sunar.