İHTİŞAMI İÇ MEKANDAN DA ANLAŞILIR.

BMW 3 Serisi Gran Turismo’da konfor ve işlevsellik.

İHTİŞAMI İÇ MEKANDAN DA ANLAŞILIR.

BMW 3 Serisi Gran Turismo’da konfor ve işlevsellik.

BMW 3 Serisi Gran Turismo'da sürücü ve yolcu üst düzeyde konforu deneyimleyerek yenilenir. Özellikle arkadaki yolcular uzun aks aralığının ve yüksek tavan çizgisinden kaynaklanan ferahlığın avantajından faydalanır. Kablosuz şarj veya Wi-Fi Etkin noktası gibi pratik işlevler mobil konforu artırır. Aynı zamanda göze çarpan yolcu koruması otomobilin içindekilere nerede otururlarsa otursunlar güvenlik hissi sunar.

İHTİŞAMI İÇ MEKANDAN DA ANLAŞILIR.BMW 3 Serisi Gran Turismo’da konfor ve işlevsellik.

BMW 3 Serisi Gran Turismo'da sürücü ve yolcu üst düzeyde konforu deneyimleyerek yenilenir. Özellikle arkadaki yolcular uzun aks aralığının ve yüksek tavan çizgisinden kaynaklanan ferahlığın avantajından faydalanır. Kablosuz şarj veya Wi-Fi Etkin noktası gibi pratik işlevler mobil konforu artırır. Aynı zamanda göze çarpan yolcu koruması otomobilin içindekilere nerede otururlarsa otursunlar güvenlik hissi sunar.

FERAHLIK.

Aktif ve sportif bir yaşam biçimine sahip sürücüler BMW 3 Serisi Gran Turismo'nun birçok biçimde değiştirilebilen kargo boşluğuna bayılacak. İç tasarımın genişliği arkadaki yolculara uzun yolculukların keyfini çıkarabilecekleri, bol miktarda yer sağlar.

  • İki parçalı katlanır arka raf

    İkiye bölünebilmesi nedeniyle arka raf son derece kullanışlıdır. Arka bölüm, bagaj kapağının açılması/kapanmasıyla uyumlu şekilde otomatik olarak açılır ve kapanır. Bagaj bölümünde ek yere ihtiyaç duyulduğunda, bu raf kolaylıkla kaldırılabilir ve bagaj bölümü zemininin altına yerden tasarruf sağlayacak bir biçimde yerleştirilebilir. Bu da büyük hacimli eşyaların taşınması sırasında sürücünün tüm saklama alanından yararlanabilmesi anlamına gelir.

  • Katlanabilir arka koltuk sırt dayaması

    Arka koltuk sırt dayaması ayarı, arka koltukların sırt dayaması açısının bağımsız olarak 40:20:40 oranında bölümlenebilmesini sağlar. Arka koltuk sırt dayamasının ayar aralığı 8°'lik yatırma açısına sahip Kargo kademesinden (33 litre ek bagaj bölümü hacmi için) 27°'lik yatırma açısına sahip Konfor pozisyonuna kadar 15 farklı kademeyi içerir. Bu durum arkadaki yolcuların koltuğun eğimini kendilerine uygun en rahat pozisyona ayarlayabilmelerini sağlar. Sırt dayaması koltuk üzerinde bulunabilecek bir düğmeyle kolayca ayarlanabilir.

KULLANIŞLI İŞLEVLER.

Akıllı şekilde tasarlanmış çeşitli işlevler sizin için günlük hayatı kolaylaştırır. Kullanışlı Konfor Erişim Sistemi bu işlevler arasında yer alır. Sistem, otomatik bagaj kapağı kullanımıyla birlikte bagaj kapağının temas etmeden açılmasına izin verir.

  • Otomatik bagaj kapağı kullanımı

    Otomatik bagaj kapağı işlevi, kullanıcıların bagaj kapağını elektronik olarak açmasını ve kapamasını sağlar. Bunun için iç kısımdaki veya otomobil anahtarının üzerindeki bir düğmeye basılması yeterlidir. Bagaj kapağı aynı zamanda dıştaki kol kullanılarak da geleneksel şekilde açılabilir, bagaj kapağının iç kısmındaki düğme kullanılarak kapatılabilir.

  • Arka koltuklar için uzaktan sırt dayaması açma

    Arka koltuk sırt dayamaları için uzaktan sırt dayaması kilidi açma işlevi, arka koltuk sırt dayaması kilitlerinin bagaj bölümünde yer alan bir düğme aracılığıyla açılabilmesini ve koltukların katlanarak kullanışlı düz bir taşıma zemini oluşturabilmesini sağlar. Gelişmiş bir yay mekanizması koltukların yavaş ve sessiz bir şekilde katlanmasına imkan tanır. Arka koltukların baş dayamalarının sökülmesine gerek yoktur; yalnızca katlanır.

  • Değişken bagaj bağlantısı için alüminyum raylar.

    Ayarlanabilir iki bağlantı noktasına sahip alüminyum bagaj bölümü bağlantı rayları (Saklama bölümü paketinin bir parçasıdır) büyük hacimli eşyaların kaymadan taşınmasını kolaylaştırır.

MOBİL KONFOR.

KABLOSUZ ŞARJ ÖZELLİKLİ TELEFON İLETİŞİMİ.

Kablosuz şarj özellikli telefon iletişimi kablosuz bir şarj yuvası* ve ek USB portlarına sahiptir. Anten güçlendiricisine sahip bir tavan anteni ideal mobil sinyal alımını mümkün kılar. İki mobil telefon ve bir müzik çalar Bluetooth üzerinden aynı anda bağlanabilir. Aynı zamanda Bluetooth Ofis, bir NFC arayüzü ve bir WiFi etkin noktasına yönelik teknik kapasite de mevcuttur.

* Üniversal, kablosuz akıllı telefon şarj yuvası yalnızca uyumlu cep telefonlarıyla çalışır.

EK KONFOR.

BMW 3 Serisi Gran Turismo'da konforlu yolculuğunuz otomobile bindiğiniz andan itibaren başlar ve iç tasarımda kesintisiz olarak devam eder. Bu konfor panoramik cam tavan, otomatik klima kumandası veya direksiyon için çok işlevli donanım paketi gibi özelliklerle sunulur.

  • Panoramik cam tavan

    Panoramik cam tavan açıldığında bol miktarda temiz hava sunar. Kapatıldığında iç tasarımda parlak, ışıkla dolu bir atmosfer yaratır. Bir düğmeyle otomatik olarak açılmasının ve kapanmasının yanı sıra otomobil anahtarı aracılığıyla da uzaktan kumanda edilir. Kaydırma ve kaldırma işlevleri, elektrikli olarak ayarlanabilir güneşlik ve rüzgar deflektörü ile donatılmıştır.

  • Otomatik klima

    İki bölge ve otomatik sıcaklık kumandalı otomatik klima sürücü ve ön yolcu için ayrı kumandalar içerir. Aynı zamanda Otomatik Hava Çevrimi (AAC), bir aktif karbon filtre, bir sis ve güneş sensörünün yanı sıra arka havalandırmaları içerir.

  • Çok işlevli direksiyon

    Çok işlevli direksiyon üzerindeki birçok düğme, sürücünün telefon, konuşma ve ses işlevlerinin yanı sıra otomobilin hızını da ellerini çekmesine gerek kalmadan direksiyon üzerinden kumanda edebilmesini sağlar.

  • Otomatik elektrokrom fonksiyonlu iç ve dış aynalar

    İç ayna ve sürücü tarafındaki dış ayna otomatik elektrokrom işlevine sahiptir ve iki ayna da elektrikli katlanma özelliği ile donatılmıştır. Otomobil geri vitese alındığında otomatik park fonksiyonu yolcu tarafındaki dış aynayı aşağıya doğru yatırarak sürücünün kaldırımı görebilmesini sağlar.

PASİF GÜVENLİK.

Her BMW otomobili kaza riskini en aza indirmeyi hedefleyen akıllı güvenlik özellikleri paketiyle sunulur ve bu sayede her zaman güvenilir olduğunuzu hissettirir. Son derece dayanıklı, büyük hacimleri destekleyen yapılar ve özel dayanıklı çeliğin kullanımı yolcu bölümünde güvenlik için maksimum direnci sunarken genel ağırlığı minimum seviyeye indirir.


Çarpışma enerjisi, yolcu bölümünden uzağa alt taşıyıcı, yan çerçeveler, ön bölme veya tavan gibi gövde bölümlerine yönlendirilir, önde ve arkada bulunan deformasyon bölgeleri tarafından emilir. Yandan çarpma durumunda, yolcular B sütununda ve eşiklerde bulunan güçlendirilmiş yapılar, kapılardaki dayanıklılığı yüksek yan darbe koruma elemanları ile koltuk alanlarındaki sağlam çapraz elemanlar tarafından korunur.


Otomobilin ön kısmında çeşitli yaya koruma özellikleri bulunabilir. Tamponun bir yayanın bacağına çarpması durumunda yaralanma riskini azaltan bir darbe emici öne, tampon ve tampon kapağı arasına yerleştirilmiştir. Ayrıca, darbe enerjisinin emilmesine yardımcı olmak ve burulma bölgeleri olarak işlev görmesini sağlamak üzere motor bölümü kapağı deformasyon elemanları ile donatılmıştır.


BMW 320d Gran Turismo:
Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 4,3
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 113

Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve güç tüketimi değerleri, seçilen jant ve lastik boyutuna bağlıdır. Yakıt tüketimi ECE sürüş döngüsüne göre belirlenir. Resimleri verilen modeller, kısmen standart olarak takılmayan isteğe bağlı donanım ve aksesuarlara sahip olabilir.

Yakıt tüketimi ve CO₂ emisyonu.

  • Yakıt tüketimi, AB 80/1268/EWG tarafından belirlenen standart sürüş normlarına göre saptanır. Bu değer; sürüş tarzı, yükleme, yol şartları, trafik yoğunluğu ve akışı, hava şartları, lastik hava basıncı gibi birçok faktörle ilişkili olan ortalama yakıt tüketimi değeriyle aynı değildir

    Rakamlar belirli bir otomobili temel almaz ve ürün teklifinin bir parçasını oluşturmaz. Yalnızca farklı otomobil tipleri arasında kıyaslama yapılması için verilmiştir. Yakıt veya diğer enerji kaynaklarının üretimi ve tedarikinin neden olduğu CO2 emisyonu, 1999/94/EC sayılı Direktif uyarınca CO2 emisyonunun belirlenmesinde göz önünde bulundurulmaz.