GÜÇ. MÜHENDİSLİK UZMANLIĞIYLA ÜRETİLDİ.

BMW 7 Serisi'nde kullanılan BMW TwinPower Turbo motorlar.

Güçlü performans ve çığır açan fren verimliliği ile BMW 7 Serisi'ndeki her motor BMW EfficientDynamics mühendislerinin tutkuyla bağlı oldukları geliştirme çalışmalarının bir ifadesidir. Takım olarak hareket etme becerileri de aynı şekilde etkileyicidir. BMW 740e/Le, yenilikçi, sürdürülebilir ve verimli motor teknolojilerinin bir örneğini oluşturur.

M PERFORMANCE TWIN POWER TURBO 12 SİLİNDİRLİ BENZİNLİ MOTOR.

BMW M760Li xDrive ve BMW M760Li xDrive Model V12 Excellence modellerinde bulunan ve otomotiv mühendisliği sanatında bir kilometre taşı olan 12 silindirli M Performance TwinPower Turbo, dengeli ve kendinden emin sürüş keyfini garantileyen sofistike bir güç sunar. Hiçbir rakibiyle kıyaslanamayacak akıcı çalışma karakteri ve yüksek güç dağıtımı, her sürüşü hem sürücü hem yolcular için nefes kesici bir deneyime dönüştürür.
V12 Motor, Çift-VANOS değişken kam mili kontrol sistemi ve Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyona sahip iki turboşarjı bir araya getirir. 5.250* ve 6.000* dev/dk motor devirlerinde, 12 silindirli motor, maksimum 800* Nm tork üretir. 610* bg maksimum güç ile otomobili 0'dan 100 km/sa hıza yalnızca 3,7* saniyede ulaştırır. Motor, Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon sayesinde yakıt açısından son derece verimlidir; ayrıca Otomatik Start/Stop işlevi de otomobil geçici bir süre için durduğunda otomatik olarak motoru kapatarak yakıt tüketimini daha da azaltır. Bu yenilikçi teknolojiler sayesinde, motor muhteşem bir sürüş performansı sunarken bile 100 km'de ortalama 12,6* litre yakıt tüketir ve CO2 emisyonu yalnızca 299* g/km'dir.
BMW xDrive akıllı dört çeker sistemi; maksimum çekiş, yön dengesi ve hemen hemen her türlü sürüş durumunda güvenlik sağlamak üzere gücü ön ve arka tekerlekler arasında akıcı ve değişken biçimde dağıtır.

* Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz doğrulanmamıştır.

BMW TWINPOWER TURBO BENZİNLİ MOTORLAR.

BMW TwinPower Turbo benzinli motorların en son nesli, düşük motor devirlerinde bile son derece çevik bir güç üretimi ve kusursuz tepki sunar. Aynı zamanda önceki modellerine göre daha düşük emisyon ve daha iyi performansla daha verimlidir. Bu yenilikçi motorlar en son yakıt enjeksiyon teknolojisini ve en yeni turboşarj teknolojisi ile Çift VANOS dahil olmak üzere tam değişken supap kontrol özelliğini bir araya getirir ve BMW EfficientDynamics geliştirme stratejisinde bir kilometre taşı oluşturur. Bunun sonucunda, BMW motorlarının hünerlerini öne çıkaran oldukça verimli bir hareketli aksam elde edilir. BMW TwinPower Turbo sıralı 6 silindirli benzinli motor dinamik güç üretimi, son derece akıcı sürüş karakteri ve etkileyici verimliliği ile kazandığı dünya çapındaki şöhretle birçok kez Yılın Motoru Ödülüyle onurlandırıldı. BMW EfficientDynamics ürün yelpazesindeki motorlar, kendisini başarıyla kanıtlamış ve neredeyse tüm benzinli motorlarda kullanıma sunulan bir teknoloji konseptine sahiptir.

  • BMW 730i
     BMW 730i
    Silindir/Valf
    4/4
    Silindir hacmi (cm3)
    1998
    Strok/çap (mm)
    94.6/82
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    258/5000-6500
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    400/1550-4400
    Kompresyon oranı : 1
    10.2
  • BMW 750i
    BMW 750i
    Silindir/Valf
    8/4
    Silindir hacmi (cm3)
    4395
    Strok/çap (mm)
    88.3/89
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    450/5500-6000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    650/1800-4500
    Kompresyon oranı : 1
    10.5
  • BMW 750i xDrive
    BMW 750i xDrive
    Silindir/Valf
    8/4
    Silindir hacmi (cm3)
    4395
    Strok/çap (mm)
    88.3/89
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    450/5500-6000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    650/1800-4500
    Kompresyon oranı : 1
    10.5
  • BMW 740e iPerformance
    BMW 740e iPerformance
    Silindir/Valf
    4/4
    Silindir hacmi (cm3)
    1998
    Strok/çap (mm)
    94.6/82
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    326/5000-6500 *
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    500/1550-4400 *
    Kompresyon oranı : 1
    10.2
  • BMW 730Li
     BMW 730Li
    Silindir/Valf
    4/4
    Silindir hacmi (cm3)
    1998
    Strok/çap (mm)
    94.6/82
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    258/5000-6500
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    400/1550-4400
    Kompresyon oranı : 1
    10.2
  • BMW 750Li
    BMW 750Li
    Silindir/Valf
    8/4
    Silindir hacmi (cm3)
    4395
    Strok/çap (mm)
    88.3/89
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    450/5500-6000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    650/1800-4500
    Kompresyon oranı : 1
    10.5
  • BMW 750Li xDrive
    BMW 750Li xDrive
    Silindir/Valf
    8/4
    Silindir hacmi (cm3)
    4395
    Strok/çap (mm)
    88.3/89
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    450/5500-6000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    650/1800-4500
    Kompresyon oranı : 1
    10.5
  • BMW 740Le iPerformance
    BMW 740Le iPerformance
    Silindir/Valf
    4/4
    Silindir hacmi (cm3)
    1998
    Strok/çap (mm)
    94.6/82
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    326/5000-6500 *
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    500/1550-4400 *
    Kompresyon oranı : 1
    10.2
  • BMW 760Li xDrive
    BMW 760Li xDrive
    Silindir/Valf
    12/4
    Silindir hacmi (cm3)
    6592
    Strok/çap (mm)
    88.3/89
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    609/5500-6500
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    800/1550-5000
    Kompresyon oranı : 1
    10

* Elektromotor ve içten yanmalı benzinli motordan oluşan sistemin toplam çıkış gücüdür.

BMW TWINPOWER TURBO DİZEL MOTORLAR.

BMW TwinPower Turbo dizel motorların yeni nesli, düşük yakıt tüketimi ile beraber güç üretimi ve performansta yüksek puanları bir araya getiren BMW EfficientDynamics felsefesinin özenli uygulamasının bir ifadesidir. Dizel motorlar mükemmel tepkiselliği ve tüm motor devirlerinde çevik güç üretimi özelliğinin yanı sıra düşük yakıt tüketimi ile göze çarpar. Maksimum sürüş keyfini garanti etmek üzere çok düşük emisyon ve sürtünme üretirken olağanüstü verimlilikleri ve dinamikleri ile tanınır. BMW EfficientDynamics ürün yelpazesinde yer alan yeni dizel motorlar hafif alüminyum yapıya ve değişken türbin geometrili bir, iki ya da üç turboşarja sahiptir. Aynı zamanda yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunu daha da azaltmak üzere optimum yanma özelliğini garantileyen en son CommonRail direkt enjeksiyon teknolojisi ile birlikte sunulur.

  • BMW 725d
    BMW 725d
    Silindir/Valf
    4/4
    Silindir hacmi (cm3)
    1995
    Strok/çap (mm)
    90/84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    231/4400
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    500/2000
    Kompresyon oranı : 1
    16.5
  • BMW 730d xDrive
      BMW 730d xDrive
    Silindir/Valf
    6/4
    Silindir hacmi (cm3)
    2993
    Strok/çap (mm)
    90/84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    265/4000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    620/2000-2500
    Kompresyon oranı : 1
    16.5
  • BMW 740d xDrive
    BMW 740d xDrive
    Silindir/Valf
    6/4
    Silindir hacmi (cm3)
    2993
    Strok/çap (mm)
    90/84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    320/4400
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    680/1750-2250
    Kompresyon oranı : 1
    16.5
  • BMW 750d xDrive
    BMW 750d xDrive
    Silindir/Valf
    6/4
    Silindir hacmi (cm3)
    2993
    Strok/çap (mm)
    90/84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    400/4400-4400
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    760/2000-3000
    Kompresyon oranı : 1
    16
  • BMW 730Ld xDrive
      BMW 730Ld xDrive
    Silindir/Valf
    6/4
    Silindir hacmi (cm3)
    2993
    Strok/çap (mm)
    90/84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    265/4000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    620/2000-2500
    Kompresyon oranı : 1
    16.5
  • BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDrive
    Silindir/Valf
    6/4
    Silindir hacmi (cm3)
    2993
    Strok/çap (mm)
    90/84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak)
    400/4000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak)
    760/2000-3000
    Kompresyon oranı : 1
    16