BMW i

TEKNİK VERİLER.

Tüketim
BMW eDrive enerji tüketimi (kWh/100 km)
12.9
CO2 emisyonu (g/km)
0
Enerji verimliliği (Range Extender ile birlikte: CO2 verimliliği)
A+
Menzil ve şarj süresi
Elektrik motoruyla menzil (km)
190
Elektrik motoruyla menzil (ortalama kullanıcı değeri) (km)
160
Lityum iyon batarya kapasitesi (kWh)
18.8
Hızlı şarj etme, örn DC hızlı şarj istasyonunda: DC; 125 A; 50 kW (%80)
30 dk'dan az
Yüksek gerilimli bataryanın şarj süresi (%80) (sa)
5.5
Ağırlık
Yüksüz ağırlık (kg) EC
1280
İzin verilen toplam ağırlık (kg)
1630
Otomobilin yük kapasitesi (kg)
425
İzin verilen ön/arka aks yükü (kg)
755/930
BMW eDrive
Elektrik motoru gücü (kW)
125.0
Elektrik motoru maks. torku (Nm)
250.0
Performans
Elektrik motoruyla maksimum hız (km/sa)
150
0-100 km/sa hızlanma
7.2
80-120 km/sa esneklik
4.9
Jantlar
Ön lastik
155/70 R19 84 Q
Arka lastik
155/70 R19 84 Q
Ön jant
5J x 19
Arka jant
5J x 19
Tüketim
BMW eDrive enerji tüketimi (kWh/100 km)
12.6
CO2 emisyonu (g/km)
0
Enerji verimliliği (Range Extender ile birlikte: CO2 verimliliği)
A+
Menzil ve şarj süresi
Elektrik motoruyla menzil (km)
312
Elektrik motoruyla menzil (ortalama kullanıcı değeri) (km)
200
Lityum iyon batarya kapasitesi (kWh)
27.2
Hızlı şarj etme, örn DC hızlı şarj istasyonunda: DC; 125 A; 50 kW (%80)
30 dk'dan az
Yüksek gerilimli bataryanın şarj süresi (%80) (sa)
7.5
Ağırlık
Yüksüz ağırlık (kg) EC
1320
İzin verilen toplam ağırlık (kg)
1670
Otomobilin yük kapasitesi (kg)
425
İzin verilen ön/arka aks yükü (kg)
755/955
BMW eDrive
Elektrik motoru gücü (kW)
125.0
Elektrik motoru maks. torku (Nm)
250.0
Performans
Elektrik motoruyla maksimum hız (km/sa)
150
0-100 km/sa hızlanma
7.3
80-120 km/sa esneklik
5.1
Jantlar
Ön lastik
155/70 R19 84 Q
Arka lastik
155/70 R19 84 Q
Ön jant
5J x 19
Arka jant
5J x 19
Tüketim
BMW eDrive enerji tüketimi (kWh/100 km)
13.5
CO2 emisyonu (g/km)
13
Enerji verimliliği (Range Extender ile birlikte: CO2 verimliliği)
A+
Menzil ve şarj süresi
Elektrik motoruyla menzil (km)
170
Elektrik motoruyla menzil (ortalama kullanıcı değeri) (km)
150
Lityum iyon batarya kapasitesi (kWh)
18.8
Hızlı şarj etme, örn DC hızlı şarj istasyonunda: DC; 125 A; 50 kW (%80)
30 dk'dan az
Yüksek gerilimli bataryanın şarj süresi (%80) (sa)
5.5
Ağırlık
Yüksüz ağırlık (kg) EC
1415
İzin verilen toplam ağırlık (kg)
1755
Otomobilin yük kapasitesi (kg)
415
İzin verilen ön/arka aks yükü (kg)
765/1030
BMW eDrive
Elektrik motoru gücü (kW)
125.0
Elektrik motoru maks. torku (Nm)
250.0
Performans
Elektrik motoruyla maksimum hız (km/sa)
150
0-100 km/sa hızlanma
7.9
80-120 km/sa esneklik
5.5
Jantlar
Ön lastik
155/70 R19 84 Q
Arka lastik
175/60 R19 84 Q
Ön jant
5Jx19
Arka jant
5,5Jx19
Tüketim
BMW eDrive enerji tüketimi (kWh/100 km)
11.3
CO2 emisyonu (g/km)
12
Enerji verimliliği (Range Extender ile birlikte: CO2 verimliliği)
A+
Menzil ve şarj süresi
Elektrik motoruyla menzil (km)
240
Elektrik motoruyla menzil (ortalama kullanıcı değeri) (km)
180
Lityum iyon batarya kapasitesi (kWh)
27.2
Hızlı şarj etme, örn DC hızlı şarj istasyonunda: DC; 125 A; 50 kW (%80)
30 dk'dan az
Yüksek gerilimli bataryanın şarj süresi (%80) (sa)
7.5
Ağırlık
Yüksüz ağırlık (kg) EC
1440
İzin verilen toplam ağırlık (kg)
1760
Otomobilin yük kapasitesi (kg)
395
İzin verilen ön/arka aks yükü (kg)
770/1030
BMW eDrive
Elektrik motoru gücü (kW)
125.0
Elektrik motoru maks. torku (Nm)
250.0
Performans
Elektrik motoruyla maksimum hız (km/sa)
150
0-100 km/sa hızlanma
8.1
80-120 km/sa esneklik
5.7
Jantlar
Ön lastik
155/70 R19 84 Q
Arka lastik
175/60 R19 84 Q
Ön jant
5Jx19
Arka jant
5,5Jx19

Veriler hakkında bilgiler

  • * Jant grubu 2: 20 inç Stil 431

    ** Jant grubu 2: 20 inç kış lastikleri

    Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve güç tüketimi değerleri, seçilen jant ve lastik boyutuna bağlıdır.

    *** Sürüş menzili birçok faktöre dayanır; bunlar arasında özellikle kişisel sürüş tekniği, seçili güzergah, hava koşulları, ısıtma/soğutma kullanımı ve önceden ayarlama yer alır.

    Yakıt tüketimi, AB 80/1268/EWG tarafından belirlenen standart sürüş normlarına göre saptanır. Bu değer; sürüş tarzı, yükleme, yol şartları, trafik yoğunluğu ve akışı, hava şartları, lastik hava basıncı gibi birçok faktörle ilişkili olan ortalama yakıt tüketimi değeriyle aynı değildir .

    Motorun Range Extender özellikli BMW i3'ün yüksek gerilimli bataryasını şarj ederken çıkardığı egzoz gazları, EU6 emisyon standardına uygundur. Yakıt tüketimi, (kat edilen mesafe bazında) yaklaşık üçte biri şehir içi trafiğinden ve üçte ikisi de şehir dışı sürüşten oluşan ECE sürüş döngüsüne (93/116/EC) uygun olarak belirlenir. Yakıt tüketimine ek olarak CO2 emisyonu da bu şekilde ölçülür. Yakıt tüketimi düzeyleri standart donanıma sahip otomobiller baz alınarak hesaplanır. Özel donanımın (ör. daha geniş lastikler) yakıt tüketimi ve sürüş performansı düzeyi üzerinde ciddi miktarda etkisi olabilir.

    Bu teknik veriler Alman pazarında bulunan otomobiller için geçerlidir. Resimleri verilen modeller, kısmen standart olarak takılmayan opsiyonel donanım ve aksesuarlara sahip olabilir. Diğer ülkelerin özel gereksinimlerine göre, metin ve resimlerde açıklandığı gibi ilgili modeller, standart ve isteğe bağlı donanımda değişiklikler olabilir. Kesin bilgiler için lütfen Borusan Otomotiv BMW Yetkili Satıcıları ile temasa geçin. Tasarım ve donanımda değişiklikler yapılabilir. Hatalar olabilir. Ulusal pazarlara yönelik donanımlar burada gösterilmemektedir.

    Kg cinsinden boş ağırlık (AB): Verilen rakama %90 dolu depo, sürücü için 68 kg ve bagaj için 7 kg dahildir. Yüksüz ağırlık standart donanıma sahip otomobiller için geçerlidir. Opsiyonel donanım, bu rakamı yükseltebilir.

    BMW, süper kurşunsuz 95 RON yakıt kullanılmasını önerir. Kurşunsuz RON 91 veya daha yüksek yakıt, maksimum etanol sınırı yüzde 10 (E10) olmak şartıyla kullanılabilir. Verilen performans ve yakıt tüketim rakamları RON 98 yakıt kullanımına dayanır.

    Rakamlar belirli bir otomobili temel almaz ve ürün teklifinin bir parçasını oluşturmaz. Yalnızca farklı otomobil tipleri arasında kıyaslama yapılması için verilmiştir.

    Yakıt veya diğer enerji kaynaklarının üretimi ve tedarikinin neden olduğu CO2 emisyonu, 1999/94/EC sayılı Direktif uyarında CO2 emisyonunun belirlenmesinde göz önünde bulundurulmaz.