BMW M

TÜM ÖZELLİKLERİ SUNARKEN HİÇBİR ŞEYİ BOŞA HARCAMAZ.

BMW M5 Sedan'da verimlilik.

BMW M5 Sedan'da yer alan M TwinPower Turbo V8 benzinli motor, her devirde tam güç ilerleme talebini yerine getirir. Bu yüksek itiş gücünün sağlanması için hassasiyet ve verimlilik en önemli unsurlardır. Aynı zamanda yenilikçi teknolojiler de yakıt tüketimini minimum seviyede tutar.

M TWINPOWER TURBO V8 BENZİNLİ MOTOR.

Rakamlar kendini ifade eder: 560bg güç çıkışı ve 680 Nm'ye kadar çıkan tork sayesinde BMW M5 Sedan 0'dan 100 km/sa yalnızca 4,3 saniyede ulaşır. Ve Yarış Paketiyle birlikte 575bg düzeyinde bir güç elde edilir, böylece 0'dan 100 km/sa 4,2 saniyede ulaşılır.
Yüksek devirli bir güç ünitesi olan BMW M TwinPower Turbo V8 benzinli motoru, gücüyle ve hızlanmasıyla kendini ifade eder. Yüksek tork, geniş bir devir aralığında sağlanır ve rölanti devir hızının biraz üstünden başlayarak yüksek devir aralığına kadar güçlü itiş gücü sunar. Bu görkemli yanıt, motorun gaza her zaman hızlı tepki vermesini sağlar.
Valvetronic, çift Vanos ve Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon gibi çok sayıdaki akıllı BMW Efficient Dynamics önlemleri sayesinde, motor 100 kilometrede yalnızca 9,9 litre gibi etkileyici bir ortalama performans/tüketim oranına sahiptir.

FREN ENERJİSİ GERİ KAZANIMI.

FREN ENERJİSİ GERİ KAZANIMI.

Fren Enerjisi Geri Kazanımı ile, otomobil fren yaptığında enerjinin bir bölümü tutularak elektriğe dönüştürülür ve aküde depolanarak yakıt tasarrufu sağlar.
Fren Enerjisi Geri Kazanımı ile jeneratör yalnızca sürücü ayağını gazdan çektiğinde veya frene bastığında aktiftir; bir başka ifadeyle, otomobilin hareketinden kaynaklı ek enerji mevcut olduğunda aktiftir. Bu frenleme enerjisi elektrik enerjisine dönüştürülür ve aküde depolanır. Bu özellik motordaki yükü düşürür ve emisyonu azaltır. Yakıt tüketiminden yapılan tasarruf, hızlanma için daha fazla güç sağlar.

OTOMATİK START/STOP İŞLEVİ.

Günlük sürüş koşullarında kırmızı ışıklar, trafik sıkışıklıkları gibi motorun rölantide çalıştığı durumlarda Otomatik Start/Stop işlevi motoru kapatarak toplam yakıt tüketimini daha da azaltır. Sürücü debriyaja bastığında (düz şanzıman) veya ayağını fren pedalından (M DCT Drivelogic) çektiğinde motor saniyenin çok kısa bir bölümünde otomatik olarak yeniden çalışır.