ZAMANIN RİTMİNİ HIZLANDIRIR.

BMW i

BMW i Vision Otomobilleri.

ZAMANIN RİTMİNİ HIZLANDIRIR.

BMW i Vision Otomobilleri.

ZAMANIN RİTMİNİ HIZLANDIRIR.BMW i Vision Otomobilleri.

Yeni yollar keşfetmek, bazen geleneğe ara vermeyi ve tamamen yeni yönler düşünmeyi gerektirir. BMW i Vision Otomobillerinde, bu arzu şekillenir. Vizyon sahibi fikirler ve yenilikçi teknolojiler ilk kez görünür hale gelir. Bunun sonucunda, mobil gelecek biraz daha somutlaşır. Her bir BMW i Vision daha kapsamlı geliştirme çalışmalarına ilişkin bir bakış açısı sağlamanın yanı sıra geleceğin emisyonsuz, sürdürülebilir mobilitesine yönelik desteği ve ilhamı da oluşturur.

BMW i

BMW i VISION FUTURE INTERACTION.

Las Vegas'ta düzenlenen Tüketici Elektroniği Fuarı 2016'daki prömiyeriyle, BMW i Vision Future Interaction, geleceğin bağlantılı kokpitine ilişkin bir görünüm sunuyor. Yüksek çözünürlüklü ekranların yer aldığı kullanıcı arayüzü, dokunmatik ekranla, sesle veya hatta AirTouch harekete duyarlı kumanda ile kullanım, sürücüyü yeni bir dünya ile buluşturuyor. Üstelik tüm bunlar, üstün sınıfta yer alan büyüleyici bir üstü açık otomobilde yer alıyor.

Gelecekle bağlantılı.

BMW i Vision Future Interaction

BMW i İLE BİR BAŞARI HİKAYESİ.

PROJECT i.

2008 yılının ilkbaharında, BMW'nin beyin takımı iddialı bir hedef üzerinde düşünmek amacıyla Münih'de çok gizli bir mekanda toplandılar; bu hedef, şehir içi mobilitenin yeniden keşfiydi. Münih'den gelenler bir beyin takımı oluşturup, buna "Proje i" adını verdiler ve takıma tek bir görevi atadılar: “Geçmişi unutun ve her şeyi silbaştan düşünün.“

BMW VISION EFFICIENT DYNAMICS.

İlk kez enerji tasarrufuna ilişkin genel bir konsept geliştirildi, daha önce ilgili yöntem sadece enerji tasarrufu tekniklerinin mevcut modellere entegre edilmesini kapsıyordu. Gövde ve sürüş sistemi enerji tasarrufuna odaklanılarak özel olarak geliştirildi. Bu konsept BMW'nin gerçekleştireceği diğer pek çok geliştirme projesi için bir teknoloji üssü haline geldi.

BMW i LANSMANI.

“Born Electric”: BMW'nin yeni markası o BMW i, yolculuk öncesinde, yolculuk esnasında ve sonrasında elektrikli ve mobil bir günlük rutine olanak tanıyan mobilite konseptiyle göz doldurur. Bunun nedeni BMW i'nin bir otomobilden fazlasını ifade etmesi ve sahip olduğu yenilikçi mobilite hizmetleri sayesinde tüm gereklilikleri karşılamasıdır.

BMW CONCEPT i8 VE BMW CONCEPT i3.

BMW Vision EfficientDynamics'de devrim yaratan son aşama: BMW i8 Concept. Bir spor otomobilin etkileyici performansını, yüksek verimlilikle birleştirir. Elektrikli mobilite gerekliliklerine özel olarak tasarlanan BMW i3 Concept ise, tamamen bağlantılı ilk elektrikli otomobildir.

BMW i8 CONCEPT SPYDER.

BMW i8 Concept Spyder, daha az yük ve daha fazla özgürlük sağlar. Hibrit sürüşlü bu hafif ve nefes kesici roadster otomobilde, tavandan vazgeçilerek karbon, alüminyum ve lityum kullanılır. Ağırlığın sorunsuz bir şekilde dengelenmesi için, yürüyen aksam yapısında aks sürüş sistemi ve bataryalar bulunur.

BMW i3 CONCEPT COUPÉ.

Mobilitenin yeniden keşfedilmesi, çevresel duyarlılık ve çevik sürüşün ötesini düşünmek anlamına gelir. Bunun sonucunda, vizyon sahibi tasarımıyla geleceğin otomobilinin bir görünümünü sunan BMW i3 ortaya çıkmıştır. Yenilikçi eDrive itiş gücü sistemi emisyonsuz ve benzersiz sürüş keyfi sunmanın yanı sıra neredeyse sessiz, heyecan verici bir motor deneyimi de sağlar.

BMW i3'ÜN LANSMANI.

Şehirde mobilite yeniden keşfedildi. BMW i3 çevre dostu ve çevik sürüşün ötesinde bir vizyonun ürünüdür. Vizyon sahibi tasarımı ve yenilikçi BMW eDrive güç sistemi sayesinde BMW i3, geleceğin otomobili sıfatını hak ediyor. Lokal olarak emisyon üretmemesinin yanı sıra şehir ile bağlantıdadır.

BMW i8'İN LANSMANI.

Kompakt bir otomobilin tüketim ve emisyon değerlerine sahip, geleceğin spor otomobili. Bu fişli hibrit otomobilin gücü kendisini yolda maksimum verimlilik ve dinamizm ile gösteren elektrikli motor ve yanmalı motorun kusursuz senkronizasyonundan gelmektedir. Artık bir hayal değil, tam anlamıyla gerçeğe dönüşen geleceğin teknolojisi. Zamanın ruhunu bile hızlandırabilecek ilk spor otomobil.

BMW i VISION FUTURE INTERACTION.

Gelecek, 2016'da Las Vegas'ta sergileniyor. Tüketici Elektroniği Fuarı'nda, BMW i Vision Future Interaction, geleceğin bağlantılı kokpitine ilişkin bir görünüm sunuyor. Bir dizi işlevin hareketle kontrol edilmesine olanak sağlayan tamamen yeni bir sistem olan AirTouch, öne çıkan özelliklerin yalnızca bir tanesi.

BMW i3 (94 Ah).

BMW i'nin başarı hikayesi devam ediyor, hatta daha da önemlisi yeni başarılarla artarak devam ediyor. Batarya şarj işlemi başına 200 km'ye kadar menziliyle, yeni BMW i3 (94 Ah) de uzun yolculuklar için güvenilir bir yol arkadaşıdır. Ayrıca, 0'dan 100 km/sa'e 7,3 saniyede çıkarak gerçek sprinter özellikleri sergiler.

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • BMW i3 (60 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 0
    kWsa/100 km'de güç tüketimi: 12,9

    BMW i3 (94 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 0
    kWsa/100 km'de güç tüketimi: 12.6 / 13.1*

    Range Extender özelliğine sahip BMW i3 (60 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 13
    kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 13,5
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0,6

    Range Extender özelliğine sahip BMW i3 (94 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 12
    kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 11,3 / 11,9**
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0,6

    Plug-In Hybrid BMW eDrive özellikli BMW i8 için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 49
    kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 11,9
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 2,1

    * Jant grubu 2: 20 inç Stil 431
    ** Jant grubu 2: 20 inç kış lastikleri

    Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve güç tüketimi değerleri, seçilen jant ve lastik boyutuna bağlıdır.

    Sürüş menzili birçok faktöre dayanır; bunlar arasında özellikle kişisel sürüş tekniği, seçili güzergah, hava koşulları, ısıtma/soğutma kullanımı ve önceden ayarlama yer alır.

    Yakıt tüketimi, AB 80/1268/EWG tarafından belirlenen standart sürüş normlarına göre saptanır. Bu değer; sürüş tarzı, yükleme, yol şartları, trafik yoğunluğu ve akışı, hava şartları, lastik hava basıncı gibi birçok faktörle ilişkili olan ortalama yakıt tüketimi değeriyle aynı değildir.