ŞOFÖR İLE BMW ACTIVE ASSIST.

BMW ConnectedDrive ile kısmen ve büyük oranda otomatik sürüş için bazı bilgiler.

ŞOFÖR İLE BMW ACTIVE ASSIST.

BMW ConnectedDrive ile kısmen ve büyük oranda otomatik sürüş için bazı bilgiler.

Geleceğiniz için çalışıyoruz. BMW Active Assist de projelerimiz arasında yer alıyor. Bu terim, daha fazla güvenlik, konfor ve verimlilik için kısmen veya büyük oranda otomatik sürüş sağlayan teknolojileri kapsar. Bu özellik BMW'nizin belli durumlarda sürüş görevini büyük oranda veya kısmen devralacağı anlamına gelir. Buradan ‘büyük oranda otomatik sürüş’ hakkında daha fazla bilgi alabilir ve prototip araştırmasında keşfedebileceğiniz etkileyici özellikleri görebilirsiniz.


ŞOFÖR İLE BMW ACTIVE ASSIST.BMW ConnectedDrive ile kısmen ve büyük oranda otomatik sürüş için bazı bilgiler.

Geleceğiniz için çalışıyoruz. BMW Active Assist de projelerimiz arasında yer alıyor. Bu terim, daha fazla güvenlik, konfor ve verimlilik için kısmen veya büyük oranda otomatik sürüş sağlayan teknolojileri kapsar. Bu özellik BMW'nizin belli durumlarda sürüş görevini büyük oranda veya kısmen devralacağı anlamına gelir. Buradan ‘büyük oranda otomatik sürüş’ hakkında daha fazla bilgi alabilir ve prototip araştırmasında keşfedebileceğiniz etkileyici özellikleri görebilirsiniz.


HAREKET HALİNDE.

HAREKET HALİNDE.

Mevcut geliştirme durumu hakkında daha fazla bilgi edinin ve büyük oranda otomatik sürüşü keşfedin.

DİKİZ AYNASINDA.

2014: Dinamik limitte BMW güvenlik asistanı.

BMW Group, Las Vegas'ta düzenlenen Tüketici Elektroniği Fuarı'nda, otomobili zorlu trafik koşullarında bile sürücünün herhangi bir müdahalesi olmadan yolda tutan güvenlik asistanı BMW Active Assist'in yeni bir boyutunu sergiledi.

2012: BMW Acil Durdurma Asistanı.

BMW, SmartSenior araştırma projesinin bir parçası olarak Acil Durdurma Asistanı'nı sundu. Sürücünün sağlığına ilişkin acil bir durumda otomobil bağımsız sürüş moduna geçer ve güvenli bir şekilde acil durma manevrası yapar. Otomobil, uyarı ışıkları açık haldeyken kontrollü bir şekilde ve trafik durumuna göre yönünü yolun sağ tarafına çevirir. Ardından hareketsiz hale gelir ve otomatik olarak Akıllı Acil Durum Çağrısını harekete geçirir.

2009: BMW Takip Eğitmeni.

BMW Takip Eğitimeni araştırma projesi ile BMW Group Nürburgring-Nordschleife'te ve diğer yarış pistlerinde yolculuk ederken ideal çizgiyi yakalayarak BMW Active Assist'in temelini attı. BMW Takip Eğitmeni, şu anda katılımcılara doğrudan sürüş deneyimi hissi sağlayabilmek için BMW Sürücü Eğitiminde uygulanıyor (ön yolcu koltuğu yerine direksiyon başında).

GELECEK HEDEFLERİ.

BMW Group'un bir sonraki büyük hedefi, ulusal sınırlar veya yol çalışmaları gibi zorlukları olan Avrupa'daki otobanlarda büyük oranda otomatik sürüş sunmaktır.
2020 itibarıyla standart üretim otomobillerde de büyük oranda otomatik sürüş imkanı sunmak üzere teknik ön koşulların mevcut olması beklenmektedir.