EVDEN ÇIKMADAN BATARYAYI ŞARJ EDİN.

Evde şarj.

EVDEN ÇIKMADAN BATARYAYI ŞARJ EDİN.

Evde şarj.

EVDEN ÇIKMADAN BATARYAYI ŞARJ EDİN.Evde şarj.

Heyecan verici sürüş keyfi evinizdeki dolum istasyonunda şarj yapmaya başlar başlamaz kendini hissettirir. Ev tipi priziniz üzerinden standart şarj kablosuyla otomobilinizi birkaç saat içinde şarj edebilirsiniz. Kurulum hizmetlerimizin sizin için hizmete sunmaktan memnun olacağı BMW i Wallbox'ı da kullanabilirsiniz. Evinize yönelik 360° ELEKTRİKLİ çözümlerini keşfedin.

WALLBOX PURE.

Evinizde kendi park alanınız varsa, BMW i Wallbox Pure'u kullanarak BMW'nizi kolaylıkla şarj edebilirsiniz. Evin veya garajın duvarına monte edilen bu şarj istasyonu bataryayı birlikte verilen standart şarj kablosuna kıyasla %30 daha hızlı şarj eder. Böylece BMW 330e Sedan'ın şarjı 2,5 saatten kısa sürer.

BMW 330e için yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu:
Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 2,1 - 1,9
CO2 emisyonu, (g/km) (ortalama): 49 - 44
kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 11,9 - 11,0

WALLBOX PRO.

BMW i Wallbox Pro, BMW i Wallbox Pure'dan bile daha iyi bir şarj performansı sunar. Örneğin BMW i8'i mevcut elektrik altyapısına bağlı olarak maksimum kapasitesinin %80'ine kadar iki saatin altında sürede şarj eder. Ek olarak Wallbox Pro sezgisel kullanıma yönelik dokunmatik özellikli bir renkli ekrana sahiptir ve birkaç kullanıcı profilini hafızasında tutabilir. Wallbox Pro aynı zamanda evde üretilen elektrik kullanılarak (ör. güneş enerjisi kullanılarak) şarj işlemini mümkün kılar, yerel enerji yönetimi ve akıllı ev sistemlerine kolaylıkla uyum sağlar.

BMW i8 için yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu:
Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 2,1
CO2 emisyonu, (g/km) (ortalama): 49
kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 11,9

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve güç tüketimi değerleri, seçilen jant ve lastik boyutuna bağlıdır. Değerler ECE test döngüsü temelinde belirlenmiştir.

    Yakıt tüketimi, AB 80/1268/EWG tarafından belirlenen standart sürüş normlarına göre saptanır. Bu değer; sürüş tarzı, yükleme, yol şartları, trafik yoğunluğu ve akışı, hava şartları, lastik hava basıncı gibi birçok faktörle ilişkili olan ortalama yakıt tüketimi değeriyle aynı değildir.