BMW CONNECTED DRIVE HİZMETLERİ.

Gereklilikler/kullanılabilirlik.

Bu sayfada, BMW ConnectedDrive hizmetlerinin gereklilikleri ve kullanılabilirliği konusunda ayrıntılı bilgiler yer almaktadır.

Genel bilgiler

Genel merkezi Münih şehrinde yer alan ve HRB 42243 kapsamında yerel Münih mahkemesindeki Ticari Kayıtlar altında kayıtlı olan Aktiengesellschaft, Petuelring 130, 80788 Münih adresindeki Bayerische Motoren Werke şirketi (bundan sonra 'BMW' olarak anılacaktır), müşterilerine BMW ConnectedDrive adı altında otomobille ilgili bilgiler ve yardım işlevleri (bundan sonra 'hizmetler' olarak anılacaktır) sağlar. BMW, belirli hizmetler için açıkça belirtilmediği sürece, burada yer alan hizmetlerin sunulması için hiçbir müşteri bilgisini almaz, saklamaz veya kullanmaz. Kullanılabilmesi için kişisel bilgilerin alınmasını, saklanmasını ve kullanılmasını gerektiren hizmetler söz konusu olduğunda, müşteriler bu konuda önceden bilgilendirilir ve izin vermeleri talep edilir. Hizmetler, otomobile yerleştirilen bir SIM kart aracılığıyla sağlanır. Konuşma ve veri bağlantısı ücretleri, hizmetler için tahsil edilecek ücrete dahildir. BMW, otomobille ilgili bilgileri, içerik tasarımı ve hizmetlerin kullanımı için gerekli olduğu sürece, yasal hükümler çerçevesinde bu bilgileri saklar ve kullanır.

1. BMW ConnectedDrive temel özellikleri

• BMW ConnectedDrive Dijital Hizmetlerinin kullanılması için gerekli ön koşullar; ConnectedDrive Hizmetleri (6AK) ve Akıllı Acil Durum Çağrısı (6AC) temel özellikleridir
• Bu temel özelliklerden birini rezerve ettiğinizde, BMW ConnectedDrive Dijital Hizmetler içerisinden ilave hizmet alabilirsiniz (Gerçek Zamanlı Trafik Bilgisi, Uzaktan Kontrol Fonksiyonları)
• Bu temel özelliklerin bir kısmı, kalıcı olarak kullanılacak bir SIM kart dahil BMW TeleServices (6AE) özel donanım seçeneğidir. Bu özel donanım seçeneği, ConnectedDrive Hizmetleri (6AK) veya Akıllı Acil Durum Çağrısı (6AC) özelliklerinin alınması sonucunda otomatik olarak sağlanır.

a. ConnectedDrive Hizmetleri (SA6AK)

• Özel donanım seçeneği, BMW ConnectedDrive Dijital Hizmetlerin ayrı ayrı alınmasını sağlayan merkezi birimdir.
• Otomobilin tanımlanması ve gerekli bilgilerin işlenmesi için kullanılan hizmet aramaları kullanıldıktan sonra, ilgili veriler silinir
• Hizmet sağlayıcılarına zorunlu olarak (istenen hizmetin alınması için) aktarılan bilgiler söz konusu olduğunda, bu veriler hemen silinir ve üçüncü şahıslara iletilmez

b. Akıllı Acil Durum Çağrısı (SA6AC)

• BMW ConnectedDrive Dijital Hizmetlerden hizmet almak için ön koşul
• Otomobilin tanımlanması ve yerinin belirlenmesi ile ilgili veriler ve kurtarma amaçlı gereken bilgiler, acil durum çağrısı kontrol merkezine gönderilir
• Alınacak bilgiler ve tüm gerekli veriler hizmet sağlayıcısına iletilir ve burada hizmetin verilmesi için kullanılır, üçüncü şahıslara iletilmez

c. BMW TeleServices (SA6AE)

• BMW TeleServices (6AE) özel donanım seçeneği, otomobile takılı kalıcı SIM kart ile kullanılır. Bu özel donanım seçeneği, ConnectedDrive Hizmetleri (6AK) veya Akıllı Acil Durum Çağrısı (6AC) özelliklerinin alınması sonucunda otomatik olarak sağlanır
• Bu hizmet, müşterinin mobilitesini korumak amacıyla kullanılır
• Müşterinin servise ihtiyacı olduğunda ya da müşteri servis sipariş ettiğinde, servisle ilgili teknik veriler (ör. servis bilgisi, otomobil durum bilgisi vs) BMW'ye iletilir
• Servis gerektiğinde kişisel bilgiler aktarılmaz
• Teknik verilerin BMW TeleService raporu şeklinde geliştirme amaçlı olarak BMW'ye düzenli olarak aktarılması yalnızca teknik bilgileri kapsar, kişisel bilgiler aktarılmaz. BMW Teleservice Raporu işlevi sabit olarak aktif durumda değildir. Sistem, teknik bilgileri otomobillerden BMW'ye düzenli aralıklarla (zaman veya kilometre bazlı) ileten talep bazlı bir servistir. Otomobile özgü bu teknik veriler (ör. soğutucu termostatın durumu) otomobillerimizi daha da geliştirmek için kullanılır
• BMW Teleservice Battery Guard tarafından akü şarj durumunun incelenmesi özelliği ile park ışıklarının açık kalması sebebiyle şarj kritik seviyede azalırsa müşteri metin mesajı ya da e-posta (ConnectedDrive internet sitesi üzerindeki kayıt bilgilerine / kişisel ayarlara bağlı olarak) ile bir uyarı alır.

2. Gerçek Zamanlı Trafik Bilgisi (SA6AM)

• Gerçek Zamanlı Trafik Bilgisi (6AM) hizmetinin kullanım ön koşulları: ConnectedDrive Hizmetleri (6AK) ve/veya Akıllı Acil Durum Çağrısı (6AC)
• Gereken trafik bilgileri Hareketli Otomobil Bilgileri tarafından belirlenir, burada ConnectedDrive özelliğine sahip her BMW bir mobil trafik sensörü veya Hareketli Otomobil olarak temsil edilir
• Bağımsız konumlandırma ve sensör bilgileri (tamamen anonim) BMW'ye ve hizmet sağlayıcısına mevcut detaylarla birlikte gönderilir

3. Uzaktan Erişim (SA6AP)

• Uzaktan Erişim (6AP) hizmeti kullanım ön koşulları: ConnectedDrive Hizmetleri (6AK) ve/veya Akıllı Acil Durum Çağrısı (6AC)
• My BMW ConnectedDrive müşteri portalına kayıtlı olmak gereklidir
• Otomobil, BMW Çağrı Merkezi veya My BMW Remote Uygulaması (akıllı telefon uygulaması) yoluyla kilitlenebilir veya kilidi açılabilir
• My BMW Remote Uygulaması, App Store veya Google Play™ üzerinden indirilebilir
• Farlarının yakılıp söndürülmesi veya kornanın çalışması yoluyla otomobilin yerinin belirlenmesi, otomobil içindeki sıcaklığın kontrol edilmesi, otomobile POI'ler (İlgi Çekici Noktalar) gönderilmesi diğer Uzaktan Erişim işlevleridir.

BMW ConnectedDrive ile ilgili detaylı bilgileri şu adreste bulabilirsiniz:

BMW ConnectedDrive yardım hattına www.bmw.com.tr üzerinden ulaşılabilirsiniz.

Haziran 2013'ten itibaren geçerli.