BİR İKONUN YÜKSELİŞİ.

Yeni BMW M3 CS.

BİR İKONUN YÜKSELİŞİ.

Yeni BMW M3 CS.

BİR İKONUN YÜKSELİŞİ.Yeni BMW M3 CS.
BMW M

0 -100 km/sa hızlanma, sn

3,9*

1/dk'da azami güç, bg

460/6.250*

Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama):

8,3*

CO2 emisyonu, (g/km) (ortalama):

194*

Yeni BMW M3 CS, BMW M GmbH tarafından sunulan en yeni ve en özel model. Aynı zamanda tüm M3 model serisinin en güçlü standart seri üretim otomobili. Bu yüksek performanslı sedan otomobil, efsanevi BMW M3 Evolution ile başlayan başarılı yüksek performanslı otomobiller geleneğini devam ettiriyor. Karbondan çeşitli hafif parçalar ve yenilikçi M teknolojisiyle donatılan bu üstün atlet, Nürburgring’in efsanevi Nordschleife pistinde 7 dakika 38 saniyelik etkileyici bir süre elde ediyor. 1.200 adetlik sınırlı bir üretim adedine sahip olacak BMW M3 CS aynı zamanda dört kapı spor sedan tipi bir otomobilin günlük kullanım avantajını da sunuyor. Bir spor ikonunun zirvedeki modeli.

BMW M3 CS:
Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 8,3*
gr/km cinsinden CO2 emisyonu (ortalama): 194*

* Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz onaylanmamıştır. Değişikliğe tabidir.

Tüketim verileri, ECE sürüş döngüsüne göre belirlenmiştir ve seçilen jant ve lastik boyutuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Gösterilen modeller opsiyonel donanım içerir.

NEFES KESEN TASARIM. ADRENALİN ARTIRAN DİNAMİKLER.

Atletik ön görünüm.

Daha ilk bakışta sportifliği fark edilen Yeni BMW M3 CS’nin ön kısmında yer alan düz, siyah renkli çubuklara sahip Böbrek Izgaraları ve kolayca tanınan, opsiyonel Adaptif LED çift farlar otomobile kesintisiz dinamizm kazandırır. Büyük hava girişlerini barındıran üç parça ön rüzgarlık 6 silindirli yüksek performanslı motora soğutma sağlarken M alaşım frenler veya opsiyonel M Carbon seramik frenler* genel atletik görünümü güçlendirir. CS, yani Coupe Sport modeline özgü hafif, parlak cilalı karbondan ön tampon altı rüzgarlık da ön aksın havalanma eğilimini azaltır ve sürüş dinamiklerini artırır.
*Koşullara ve kullanıma bağlı olarak, malzemelere ait özellikler, özellikle ıslak zeminde otomobil durmadan önce gürültüye neden olabilir. Nemin ve yoldaki tuzun etkisi fren performansının geleneksel frenlere denk olmasına neden olabilir. Bu durum fren performansında kısa süreli azalma olarak görülebilir ve gerektiğinde pedala daha fazla güç uygulanarak dengelenebilir.

Read more

Üst düzey güç.

BMW M3 CS’nin motor kapağının altında üst sınıf bir otomobilde nefes kesen sürüş performansını mümkün kılan M TwinPower Turbo sıralı 6 silindirli benzinli motor yer alır. Dinamik yüksek performanslı motor bu güçlü atleti 0’dan 100 km/sa hıza 3,9* saniyede ulaştırmak ve 280 km/sa ile sınırlandırılmış azami hızı elde etmek üzere, ürettiği 460 bg gücü ve 600 Nm torku kullanır.
* Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz onaylanmamıştır. Değişikliğe tabidir.

Read more

Verimli hafif yapı.

BMW M3 CS ağırlığı azaltılmış çeşitli hafif bileşenleriyle de ilham kaynağıdır. CFRP’den üretilen motor bölümü kapağı Yeni BMW M3 Sedan’ın ağırlığı iyileştirilmiş alüminyum motor kapağından yüzde 25 daha hafiftir. Orta bölümde yer alan hafifçe girintili tavan da CFRP malzemeden oluşur. Bu özelliği metal tavana göre altı kilogram daha fazla tasarruf yaparken ağırlık merkezini alçaltır ve çok daha fazla çeviklik ve dinamizmi garanti eder. Hafif yapı konsepti iç tasarımda da devam ederek ergonomik hafif yapıda M spor koltukları ve standart seri üretim modelinde yer alan eşdeğerinden yüzde 30 daha hafif merkez konsolu içerir.

Read more

Yolla optimum temas.

Gösterişli, yeni geliştirilen Orbit Grisi on kollu hafif alaşım jantlarla sınırları zorlayan ideal sürüş karakteri elde edilir. Dökme, ağırlığı optimize edilmiş jantlar BMW M4 DTM race touring otomobilinin on kollu tasarımını andırır. Standart olarak Michelin Pilot Sport Cup 2 tipinde önde 265/35 ZR 19 boyutunda, arkada ise 285/30 ZR 20 boyutunda lastiklerle donatılmıştır. Günlük kullanım için opsiyonel olarak daha güçlü diş desenine sahip Michelin spor lastikler de mevcuttur.

Read more

Etkileyici arka kısım.

BMW M3 CS’nin karakteristik arka bölümü, güçlü genel tasarım diliyle mükemmel bir uyum sağlar. Özel bir fonksiyon da arka aksın havalanma eğilimini azaltan ve dolayısıyla özellikle yüksek hızlarda sürüş özelliklerini iyileştiren parlak cilalı karbondan Gurney flap spoylerdir. Tamamen CFRP’den üretilmiş M difüzör, göz alıcıdır ve arka kısma çarpıcı bir görünüm kazandırır. Çift akışlı M spor egzoz sisteminin farklı, paslanmaz çelik M çift egzoz çıkışı M logosunu taşır.

Read more

ETKİLEYİCİ VE SPORTİF BİR İÇ TASARIM.

Yeni BMW M3 CS’nin iç tasarımı çeşitli M’e özgü detaylarla mükemmel bir şekilde yaratılan sportif ayrıcalıkla öne çıkar. M3 CS işaretini taşıyan alüminyum kapı eşik kaplamaları siz daha otomobile binmeden önce keyifli bir sürüşü müjdeler. Competition Paketi‘nden tanıdığımız M spor koltuklar, özel Bicolor Silverstone/Black BMW Individual deri ile kaplanmıştır. Yarış pistindeki adrenalin dolu bir sürüş sırasında bile mükemmel bir yan destek, uzun yolculuklarda olağanüstü bir konfor sağlar.
Sürücü odaklı kokpitin merkezinde ergonomik olarak şekillendirilmiş M deri direksiyon yer alır. Tipik M tarzında yuvarlak göstergelerin açıkça görülebilmesini sağlarken, opsiyonel olarak sunulan M Alcantara direksiyon, sportif mavi rengi, kırmızı M dekoratif dikişi ve saat 12 işaretiyle her türlü sürüş durumunda maksimum kontrol sunar. Standart seri üretim parçayla karşılaştırıldığında merkez konsol yüzde 30 daha hafiftir ve gri renkli kontrast dikişle birlikte lüks Alcantara kaplamaya sahiptir. Aynı tasarım el freni kılıfı ve ön konsolun iç kaplamasında da görülür. Ön konsol saf sportif tutkunun ifadesi olacak şekilde şık anlamına gelen “CS” isimliğini de içerir.

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • BMW M3 CS:
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 8,3*
    gr/km cinsinden CO2 emisyonu (ortalama): 194*

    * Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz onaylanmamıştır. Değişikliğe tabidir.

    Tüketim verileri, ECE sürüş döngüsüne göre belirlenmiştir ve seçilen jant ve lastik boyutuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Gösterilen modeller opsiyonel donanım içerir.

    Yeni binek otomobillere ait resmi yakıt tüketimi değerleri ve resmi özel CO2 emisyon değerleri şu kılavuzda yer almaktadır: “New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” (Yeni binek otomobillere ilişkin yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu kılavuzu). Kılavuza yetkili satıcılardan, DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen adresinden ve http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html adresinden ulaşılabilir.

    Rakamlar belirli bir otomobile atıfta bulunmaz ve ürün teklifinin bir parçasını oluşturmaz. Yalnızca farklı otomobil tipleri arasında kıyaslama yapılması için temel oluşturması amaçlanmıştır. Yakıt veya diğer enerji kaynaklarının üretimi ve tedarikinin neden olduğu CO2 emisyonu, 1999/94/EC sayılı Direktif uyarınca CO2 emisyonunun belirlenmesinde göz önünde bulundurulmaz.