Çerezleri kullanmamız için izninizi yönetme aracımız geçici olarak çevrimdışı. Bu nedenle, çerez kullanımına izin vermenizi gerektiren bazı işlevler eksik olabilir.

THE M4

BMW 4 SERİSİ CABRIO M OTOMOBİLLERİ : MOTORLAR VE TEKNİK VERİLER
M xDrive özellikli BMW M4 Competition Cabrio ve BMW M440i xDrive Cabrio – Motorlar, bilgiler ve boyutlar.
Bir bakışta M xDrive özellikli BMW M4 Competition Cabrio ve BMW M440i xDrive Cabrio modellerine ait temel bilgiler ve rakamlar: BMW 4 Serisi Cabrio M Otomobillerinin motorları, tüketim değerleri, CO2 emisyonları ve boyutları hakkında bilgi alın. Hacim, beygir gücü, tork ve hızlanma gibi etkileyici performans bilgilerini karşılaştırın ve bu iki olağanüstü spor cabrio modelinden size en uygun olanı keşfedin.
BMW 4 SERİSİ CABRIO M OTOMOBİLLERİ İÇİN MOTORLAR VE TEKNİK BİLGİLER.
- BMW Competition Cabrio M xDrive
- BMW M440i xDrive Cabrio
No search result found. Please try another input
Yüksüz ağırlık (kg) EC | 1965 |
---|---|
İzin verilen toplam ağırlık (kg) | 2345 |
Otomobilin yük kapasitesi (kg) | 425 |
İzin verilen ön/arka aks yükü (kg) | 1160/1265 |
Bagaj Hacmi / Artırılmış Bagaj Hacmi (lt) | 300/385 |
Silindir/Valf | 6/4 |
---|---|
Silindir hacmi (cm³) | 2993 |
Strok/çap (mm) | 90/84 |
Güç (bg)/Güç devir (devir/dak) | 510 / 6250 |
Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak) | 650 / 2750-5500 |
Kompresyon oranı : 1 | 9.3 |
Maksimum hız km/sa | 250 |
---|---|
0-100 km/sa hızlanma | 3.7 |
Şehir içi (lt/100 km) | - |
---|---|
Şehir dışı (lt/100 km) | - |
Ortalama (lt/100 km) | 10.2 |
CO2 emisyonu (gr/km) | 233-231 |
Depo hacmi (lt) | 59 |
Ön lastik | 275/35 ZR19 (100Y) XL |
---|---|
Arka lastik | 285/30 ZR20 (99Y) XL |
Ön jant | 9,5J x 19 |
Arka jant | 10,5J x 20 |
Yüksüz ağırlık (kg) EC | 1965 |
---|---|
İzin verilen toplam ağırlık (kg) | 2390 |
Otomobilin yük kapasitesi (kg) | 500 |
İzin verilen ön/arka aks yükü (kg) | 1120/1300 |
Bagaj Hacmi / Artırılmış Bagaj Hacmi (lt) | 220/370 |
Silindir/Valf | 6/4 |
---|---|
Silindir hacmi (cm³) | 2998 |
Strok/çap (mm) | 94.6/82 |
Güç (bg)/Güç devir (devir/dak) | 374 / 5500-6500 |
Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak) | 500 / 1900-5000 |
Kompresyon oranı : 1 | 10.2 |
Maksimum hız km/sa | 250 |
---|---|
0-100 km/sa hızlanma | 4.9 |
Şehir içi (lt/100 km) | 10.1 |
---|---|
Şehir dışı (lt/100 km) | 6.4 |
Ortalama (lt/100 km) | 7.8 |
CO2 emisyonu (gr/km) | 178 |
Depo hacmi (lt) | 59 |
Ön lastik | 225/45 R18 95 Y XL |
---|---|
Arka lastik | 255/40 R18 99 Y XL |
Ön jant | 7,5Jx18 LM |
Arka jant | 8,5Jx18 LM |
Yeni BMW 4 Serisi Cabrio M Otomobillerinin yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.
M xDrive özellikli Yeni BMW M4 Competition Cabrio:
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (ortalama): 10,2
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 233-231
Yeni BMW M440i xDrive Cabrio:
Yakıt tüketimi (litre/100 km) (ortalama): 8,4-7,8
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 192–177
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdie.
Yeni BMW 4 Serisi Cabrio M Otomobillerinin yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.
(1) ile işaretli tüm araç değerleri, ön değerlerdir.
Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve enerji tüketim bilgileri onay sırasında yürürlükteki Avrupa Mevzuatı (EC) 715/2007’de belirtilen ölçüm prosedürüne uygun olarak belirlenmiştir. Rakamlar Almanya’da temel konfigürasyona sahip bir otomobile aittir ve gösterilen menzil seçilen modelde yer alan opsiyonel donanım ve farklı boyutta jant ve lastikleri göz önünde bulundurur.
Yeni binek otomobiller için resmi yakıt tüketimi ve resmi belirli CO2 emisyonu ile ilgili bilgileri, satış noktalarımızdan ve DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Almanya adresinden ve https://www.dat.de/co2 adresinden edinebileceğiniz "Yeni Binek Otomobil Yakıt Tüketimi ve CO2 Emisyonu Kılavuzu”nda bulabilirsiniz .
Değerler yeni WLTP mevzuatını temel alır. Otomobille ilişkili vergiler veya CO2 emisyonuyla ilişkili diğer harçlar (diğerlerine ek olarak) burada belirtilen CO2 değerlerinden farklı olabilir.