HER İKONİK DEĞİŞİMİN ARKASINDA ÖNCÜLER VARDIR.

BMW i

Elektrikli Tasarım.

HER İKONİK DEĞİŞİMİN ARKASINDA ÖNCÜLER VARDIR.

Elektrikli Tasarım.

2013’te BMW i doğduğundan beri, tüm dünyadaki elektrikli otomobil öncüleri, gelecek mobilite vizyonumuzu deneyimliyor, yaşıyor ve paylaşıyor. Sosyal medya platformlarında, kişisel alanlarını açıyor, elektrikli otomobillerle ilgili hikayelerini anlatıyor ve günlük hayatlarında BMW i ile yaşadıkları anları paylaşıyorlar.

HER İKONİK DEĞİŞİMİN ARKASINDA ÖNCÜLER VARDIR.Elektrikli Tasarım.

2013’te BMW i doğduğundan beri, tüm dünyadaki elektrikli otomobil öncüleri, gelecek mobilite vizyonumuzu deneyimliyor, yaşıyor ve paylaşıyor. Sosyal medya platformlarında, kişisel alanlarını açıyor, elektrikli otomobillerle ilgili hikayelerini anlatıyor ve günlük hayatlarında BMW i ile yaşadıkları anları paylaşıyorlar.

BMW i

KATHRYN. EYLÜL 2014'TE ELEKTRİKLİ OLARAK DOĞDU.

“Minik elektronotum.”

 

Her zaman yenilikleri erken benimseyenlerden oldum ve yetenekli otomobilleri çok severim. Temiz havaya katkıları ve uzay çağını anımsatan görünümü nedeniyle elektrikli otomobil teknolojisine hemen aşık oldum. Şu anda, elektrikli otomobiller hak ettiği yere geliyor; elektrikli otomobil rüyası sonunda gerçekleşiyor gibi görünüyor. Bence içten yanmalı motor alanında üstün bir mühendislik çalışması yapılmış olduğu hissini veriyor. BMW i3'ü kullanırken iç mekan o kadar dingin ve sessiz ki, stresinizin büyük bölümü uçup gidiyor. Yollarda ilerlerken, otomobilin içinde olmaktan keyif ve huzur alıyorum. Hatta bazı insanlar, otomobil yolda süzülürken durup izliyorlar ve “Otomobiline bayıldım” diye sesleniyorlar.

 

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

LOU. EYLÜL 2014'TE ELEKTRİKLİ OLARAK DOĞDU.

“Az ve öz felsefesi.”


İyi düşünülerek tasarlanan bir nesnenin, boyutları minimize edilirken, kendi formu içinde işlevsel olabildiği “modern küçük ev” akımı bence BMW i3 için de geçerli. İç mekan, biçimli ve şekillendirilmiş ahşap kakmalar, baştan sona dikkatlice seçilmiş malzemeler ve büyük cam alanlarıyla Eames kardeşlerin dikkatlice düşünülerek tasarlanmış modern evlerinden birini hatırlatıyor. Akıllı bir evin doğaya açılmasına ve iç ve dış mekanları kusursuz şekilde kaynaştırmasına benzer şekilde, i3 de önemli miktarda özelliği ve teknolojiyi çok güçlü bir minimal çerçeve içinde bir araya getirecek şekilde tasarlanmış. Bu nedenle, i3'e, yaşam alanımın bir uzantısı olarak bakıyorum.


#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

ROGER. ARALIK 2013'TE ELEKTRİKLİ OLARAK DOĞDU.

“Şimdiden gelecekte.”

 

Farklı elektrikli otomobilleri de test ettim, ancak bana kendimi özel hissettiren yalnızca i3 oldu. Dikkatleri üzerime çekme meraklısı değilim, ama çok fazla, hatta diğer “spor” otomobillerden bile fazla ilgi uyandırdığını hissediyorum. Daha önce sahip olduğum tüm otomobillere kıyasla çok daha fazla kişi yanıma gelerek bana otomobille ilgili soru sordu. i3 gerçekten sohbet etmeye vesile oluyor. Ofisime çok yakın bir yerde oturduğum için ve işe de genellikle bisikletle gittiğim için, otomobilimi çoğunlukla boş vakitlerimde kullanıyorum. Ama müşterilerim şehre geldiğinde, onları ben gezdiriyorum. Çoğu daha önce elektrikle çalışan bir otomobile binmemiş oluyor ve pedala sonuna kadar bastığımda onlar için çok keyif verici bir sürpriz oluyor.

 

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

STEVE. MART 2015'TE ELEKTRİKLİ OLARAK DOĞDU.

"Yaşam bir yolculuktur."


Ailemizde yol gezilerine çıkmak uzun süredir devam eden bir gelenek halini aldı. BMW i3'ümüz sayesinde günler süren uzun mesafeli yolculukları kolaylıkla yapabiliyoruz. Bu nedenle i3, bizim için gerçek bir yaşam tarzı otomobili ve hayatımızdaki deneyimleri zenginleştiren bir araçtır. Bizi gideceğimiz yerlere ulaştırmanın ötesinde maceralara sürüklüyor. Beş ve sekiz yaşında iki çocuğumuz var ve onların dünyanın dört bir yanında bulunan doğa harikalarını görmesini istiyoruz. BMW i3 bunu mümkün kılıyor. Otomobil yolculuklarında önemli olan gideceğiniz yere ulaşmaktan çok yolculuğunuz sırasında edindiğiniz hatıralar oluyor.

 

#BORNELECTRIC #BMWi3 #SEATTLE

GARY. TEMMUZ 2015'TE ELEKTRİKLİ OLARAK DOĞDU.

“Direksiyona geç ve yola çık.”


Geçen sene BMW i3'ü ilk kez kullandığımda, ona hemen bağlandım. Kendimi havalı ve canlanmış hissettim. Bir şekilde çevreye yardımcı olduğumu bilmek de kendimi iyi hissetmemi sağladı. Bence tasarım estetiği, boyutu ve elektrik fonksiyonu bu otomobilin en iyi yönleri oldu. Remote uygulaması harika bir şekilde bağlantıda kalmamı sağlıyor. Binip yola çıkmaya hazır bir otomobil niteliğinde olduğundan şehir içi kullanma oldukça uygun. Genellikle otomobil park etmek bir sorundur ama i3 ile herhangi bir boşluğa kolayca sığabiliyorum.


#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

LUCIE. EKİM 2014'TE ELEKTRİKLİ OLARAK DOĞDU.

“Aşık oldum.”


Bir gün tamamen elektrikle çalışan bir otomobil kullanacağımı hiç düşünmemiştim. Şimdi ise böyle bir otomobili her gün kullanıyorum. Elektrikli otomobillerin geleceğimiz olduğuna kesinlikle inanıyorum ve bunun bir parçası olmaktan gerçekten mutluyum. BMW i3'ümü kullanmaktan ve onunla geçirdiğim her saniyeden keyif alıyorum. Motoru, çevikliği, hızlı kalkışı ile çok eğlenceli bir otomobil. Sürüş deneyiminin yanı sıra otomobilin sezgisel ve doğal kullanımıyla birlikte konforu ve kullanılan harika malzemeler bir bütün olarak olağanüstü özellikte. Hem çok güzel, hem de canavar gibi bir otomobil ve onu çok seviyorum. Tek dezavantajı onu eşimle paylaşmak zorunda olmam; onu kimseyle paylaşmak istemiyorum.



#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • BMW i3 (60 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 0
    kWsa/100 km'de güç tüketimi: 12,9

    BMW i3 (94 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 0
    kWsa/100 km'de güç tüketimi: 12,6* / 13,1**

    Range Extender özelliğine sahip BMW i3 (60 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 13
    kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 13,5
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0,6

    Range Extender özelliğine sahip BMW i3 (94 Ah) için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    CO2 emisyonu, (g/km) (ortalama): 12* / 13**
    kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 11,3* / 11,9**
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 0,6

    Plug-In Hybrid BMW eDrive özellikli BMW i8 için güç tüketimi ve CO2 emisyonu:
    CO2 emisyonu, (gr/km) (ortalama): 49
    kWsa/100 km'de güç tüketimi (ortalama): 11,9
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 2,1

    * Jant grubu 1: 19 inç jantlar
    ** Jant grubu 2: 20 inç jantlar; kış lastikleri

    Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve güç tüketimi değerleri, seçilen jant ve lastik boyutuna bağlıdır.

    Sürüş menzili birçok faktöre dayanır; bunlar arasında özellikle kişisel sürüş tekniği, seçili güzergah, hava koşulları, ısıtma/soğutma kullanımı ve önceden ayarlama yer alır.

    Yeni binek otomobiller için resmi yakıt tüketimi ve resmi belirli CO2 emisyonu ile ilgili bilgileri, satış noktalarımızdan ve DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Almanya adresinden edinebileceğiniz "Yeni Binek Otomobil Yakıt Tüketimi ve CO2 Emisyonu Kılavuzu" içerisinde bulabilirsiniz.