THE 1

YENİ BMW 1 SERİSİ

THE 1

YENİ BMW 1 SERİSİ

THE 1YENİ BMW 1 SERİSİ

Yeni BMW 1 Serisi, hayranlık dolu bakışları üzerinde toplamaya hazır. Modern tasarım dili, daha ilk bakışta ayırt edilmesini sağlar. Aynı durum, modern bir atmosfere sahip ve premium kalitesi ve ferahlığıyla ilham veren iç tasarım için de geçerlidir. Verimli dizel ve benzinli motorlar, Yeni BMW 1 Serisi’nde ilk kez sunulan önden çekiş özelliği ve en yeni yürüyen aksam teknolojileri, dinamik ve çevik bir sürüş deneyimini garanti ederken yenilikçi teknolojiler ve sürüş asistan sistemleri gideceğiniz yere her zaman güvenli ve konforlu bir şekilde ulaşmanızı sağlar. 2019 model Yeni BMW 1 Serisi modellerini keşfedin.
Yeni BMW 116d:
Yakıt tüketimi (l/100 km) (ortalama): 4,6
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 120

Yeni BMW 118i:
Yakıt tüketimi (l/100 km) (ortalama): 5,9
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 135

Devamı

TÜM BEKLENTİLERİN ÜSTÜNDE.

Yeni BMW 1 Serisi’nin tasarımını, sürüş dinamiklerini ve öne çıkan teknik özelliklerini keşfedin.

Metalik Mavi/Misano rengi BMW 1 Serisi, seyir halinde önden görünüm.

DIŞ TASARIM.

Sürücü kapısı açık haldeyken M deri direksiyon ile BMW 1 Serisi kokpiti.

İÇ TASARIM.

Dinamik sürüş sahneleri ile Yeni BMW 1 Serisi filmi.

SÜRÜŞ DİNAMİKLERİ.

BMW 1 Serisi’nde Geri Vites Asistanı içeren Park Asistanı.

PARK EDERKEN DE YENİLİKÇİ.

Metalik Mavi/Misano rengi BMW 1 Serisi, seyir halinde önden görünüm.

DIŞ TASARIM.

Akıcı siluetiyle ön kısımda geniş hava girişlerinden yeniden yorumlanmış Hofmeister kıvrımı ile omuz çizgisine kadar ilerici sportifliğin öne çıktığı Yeni BMW 1 Serisi’nin dış tasarımı, her detayıyla ve her keskin çizgisiyle eşsiz sürüş keyfini temsil eder.

Sürücü kapısı açık haldeyken M deri direksiyon ile BMW 1 Serisi kokpiti.

İÇ TASARIM.

Sürüş keyfinize yönelik ihtiyacınız olan her şey; yüksek kaliteli malzemeler, ergonomik açıdan optimize edilmiş özellikler ve öncü teknolojiler. Yeni BMW 1 Serisi’nin iç tasarımı, son derece işlevsel olmasının yanı sıra açık ve ferah bir karakter ile birleşen premium karakteri ile etkileyicidir.

Yeni BMW 1 Serisi genç, havalı ve şehirli bir otomobil. Kompakt oranları, akıcı tavan çizgisi ve çarpıcı dinamik çizgileriyle, daha ilk bakışta çeviklik ve sürüş keyfi vaat ediyor. Modern ve ince düşünülmüş iç mekanı, yolculara her zamankinden daha fazla alan sunuyor.
Domagoj Dukec, BMW Tasarım Başkanı.

HER AÇIDAN KENDİNDEN EMİN.

Yeni BMW 1 Serisi’nin sportif iç ve dış tasarımı.

Hemen fark edilen bir otoriteye sahip Yeni BMW 1 Serisi’nin tasarımı otomobilin içinde ve dışında güçlü bir izlenim bırakır. Geniş çift Böbrek Izgaraları ve geniş ön rüzgarlık ile dinamik bir ön tasarıma sahiptir. Keskin çizgiler, akıcı tavan çizgisine paralel şekilde çarpıcı arka kısma kadar uzanır. Yeni BMW 1 Serisi’nin premium karakteri iç tasarımda da devam eder. Burada, yolcular cömert oranlı ve ferah alanın keyfini çıkarabilir. Kokpit, ergonomik açıdan optimize edilmiş donanım özellikleri ve sistematik olarak uygulanmış sürücü yönlendirmesi ile etkileyicidir.
Yeni BMW 1 Serisi M135i arkadan görünüm, bina önünde park halinde.
Hofmeister kıvrımı ile BMW 1 Serisi’nin arka yandan görünümü.
Metalik Mavi/Misano rengi BMW 1 Serisi’nin yol kenarında kuş bakışı görünümü.
Metalik Mavi/Misano Yeni BMW 1 Serisi, yandan görünüm.
M Sport koltuklar, M deri direksiyon ve aydınlatmalı iç kaplamalar ile BMW 1 Serisi kokpiti.
BMW 1 Serisi’nde kontrast dikişli ve entegre başlıklı ergonomik tasarımlı M Sport koltuklar.
Metalik Mavi/Misano rengi BMW 1 Serisi’nin yol kenarında kuş bakışı görünümü.

ÇARPICI ÖN TASARIM.

Çarpıcı bir şekle sahip LED farlar, kafes tasarımlı çift Böbrek Izgaraları ve geniş hava delikleriyle etkileyici ön rüzgarlık Yeni BMW 1 Serisi’nin dinamik ön tasarımını tanımlar.

Metalik Mavi/Misano Yeni BMW 1 Serisi, yandan görünüm.

MODERN SİLUET.

Yeni BMW 1 Serisi’nin uzun aks aralığı, akıcı tavan çizgisi ve kaslı çamurluk davlumbazları, genç ve çevik karakterini yansıtır. Yeniden yorumlanmış Hofmeister kıvrımı, diğer bir çarpıcı vurguyu oluşturur.

Yeni BMW 1 Serisi M135i arkadan görünüm, bina önünde park halinde.

ATLETİK ARKA TASARIM.

Belirgin omuz çizgisi ve çarpıcı biçimli arka rüzgarlıkla birlikte Yeni BMW 1 Serisi’nin geniş duruşu, otoriter ve dinamik bir arka tasarım oluşturur.

M Sport koltuklar, M deri direksiyon ve aydınlatmalı iç kaplamalar ile BMW 1 Serisi kokpiti.

SÜRÜCÜ ODAKLI KOKPİT.

Yeni BMW 1 Serisi’nin cazip iç tasarımı, sportif ve modern bir ambiyans ile ferah alanı etkileyici şekilde bir araya getirir. Göze hitap eden özellikleri arasında BMW Live Cockpit Professional’ın istenilen şekilde programlanabilen geniş ekran kombinasyonu ile birlikte aydınlatmalı iç kaplamalar yer alır.

BMW 1 Serisi’nde kontrast dikişli ve entegre başlıklı ergonomik tasarımlı M Sport koltuklar.

ATLETİK M SPORT KOLTUKLAR.

Entegre başlığa sahip ergonomik tasarımlı M Sport koltuklar, şık görünmesinin yanı sıra dinamik bir sürüş için mükemmel destek ve optimum koltuk konforu sunar.

Hofmeister kıvrımı ile BMW 1 Serisi’nin arka yandan görünümü.

ÇARPICI DETAYLAR.

Yeni BMW 1 Serisi’nin tasarımında, Hofmeister kıvrımının yeni bir yorumunu görüyoruz. Bu tasarım, görsel olarak gövde boyunca uzanıyor. Bu yönüyle atletik omuz çizgisine, hemen tanınan ek bir tasarım özelliği kazandırıyor.

ŞİMDİ TEKLİF ALIN.

Yeni BMW 1 Serisi Borusan Otomotiv Yetkili Satıcıları’nda sizi bekliyor. Detaylı bilgi için formumuzu doldurun, biz sizi arayalım.

Devamı
Yeni BMW 1 Serisi'nin sürüş dinamikleri.

HER DURUMA HAKİM.

Yeni BMW 1 Serisi’nin dinamikleri ayarlanmış hareketli aksam ve yürüyen aksam teknolojileri.

BMW 1 Serisi’nin adaptif süspansiyonu.

M SPORT SÜSPANSİYON.

Yeni BMW 1 Serisi’nde sportif ve doğrudan süspansiyon tasarımı.

Adaptif süspansiyon ile BMW 1 Serisi.

M SPORT SÜSPANSİYON.

M Sport Süspansiyon, otomobili yere 10 milimetre kadar yaklaştırır. M Sport süspansiyon ayrıca daha kısa süspansiyon yayları ve daha sıkı amortisör ayarları ile birlikte daha sert dengeleyiciler kullanır. Bu özellikler bir araya geldiğinde çok daha doğrudan bir süspansiyon tasarımı elde edilir; siz ise ayırt edilir bir sportif sürüş stiline sahip olursunuz.
M Sport direksiyon ile BMW 1 Serisi.

M SPORT DİREKSİYON.

Direksiyonu çevirmek için daha az çaba gerektiren hassas ve doğrudan sürüş özellikleriyle dinamizmin sınırlarını zorlayın.

M Sport direksiyon ile BMW 1 Serisi.

M SPORT DİREKSİYON.

Servotronic M Sport direksiyon, doğrudan ve çevik direksiyon tepkisi sağlayarak direksiyonu çevirmek için daha az çaba sarf edilmesini sağlar. Otomobilinizi daha hassas şekilde yönlendirebilirsiniz ve özellikle keskin virajlarda dinamik sürüş veya ani savrulmalar sırasında belirgin biçimde optimize edilmiş kullanım özellikleri sunar. M Sport direksiyon, tüm direksiyon açısı boyunca direkt ve doğrusal oranla çalışır. Servotronic, size değişken ve her zaman ideal direksiyon gücü desteği sunar.
BMW 1 Series with high traction and driving stability.

ÇEKİŞ VE SÜRÜŞ DENGESİ.

Optimize edilmiş sürüş bileşenleri sayesinde kusursuz kontrol ve denge.

Yüksek çekiş ve sürüş dengesi ile BMW 1 Serisi.

ÇEKİŞ VE SÜRÜŞ DENGESİ.

Birbiriyle son derece uyumlu bir şekilde ayarlanmış hareketli aksam bileşenleri, optimum denge ve kontrol sağlar. BMW akıllı dört çeker xDrive sistemi, itiş gücünü ön ve arka tekerleklere akıcı ve değişken şekilde dağıtır. 8 ileri Steptronic Sport şanzımanın mekanik diferansiyeli ile etkileşim, maksimum uzunluk sayesinde çekiş, sürüş dinamikleri ve sürüş güvenliği konularında önemli avantajlar sunar. Standart olarak sunulan ARB teknolojisi (aktüatöre yakın tekerlek kayması sınırlaması), daha fazla dengeleme işlevine sahiptir. Dinamik Denge Kontrolü ile iş birliği içinde çalışan bu teknoloji, genellikle önden çekişli otomobillerde yaşanan önden savrulmayı önemli ölçüde azaltır.
8 ileri Steptronic Sport şanzıman ile BMW 1 Serisi.

8 İLERİ STEPTRONIC SPORT ŞANZIMAN.

Hızlı vites geçişleri, verimli güç aktarımı, çabuk hızlanma.

8 ileri Steptronic Sport şanzıman ile BMW 1 Serisi.

8 İLERİ STEPTRONIC SPORT ŞANZIMAN.

Yeni BMW 1 Serisi’nde ister manuel ister otomatik olarak kontrol ediliyor olsun, 8 ileri Steptronic Sport şanzıman, kalıcı yüksek verimlilikle hızlı ve sportif vites değiştirme olanağı sağlar. Üst devir aralığında son derece dinamik sürüş sırasında sürücü, gösterge paneli veya Head-up Display’de yeni geliştirilmiş vites değiştirme ışıkları ile desteklenir. Otomatik mod etkinleştirildiğinde, vites seçimi ve vites değiştirme noktaları, bireysel sürüş stiline uyarlanır. SPORT modu, sistematik olarak performans ve güçlü hızlanmaya yönelik tasarlanmıştır. Motor, her zaman yüksek miktarda gücün mevcut olduğu yüksek devir aralığında çalışır.
BMW 1 Serisi M135i xDrive, ön planda bir kişi ile önden görünüm.

YENİ BMW M135i xDRIVE.

Yeni BMW 1 Serisi’nin yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • Yeni BMW 116d:
    Yakıt tüketimi (l/100 km) (ortalama): 4,6
    CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 120

    Yeni BMW 118i:
    Yakıt tüketimi (l/100 km) (ortalama): 5,9
    CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 135

    Resimlerde opsiyonel donanım gösterilmektedir, ekranlar donanım seçeneklerine bağlıdır. Bu sayfada gösterilen bazı özellikler Türkiye pazarında sunulmayabilir. Detaylı bilgi için sayfada bulunan bilgi formunu doldurabilir ya da Borusan Otomotiv BMW Yetkili Satıcıları ile iletişime geçebilirsiniz.

    Yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve enerji tüketim bilgileri onay sırasında yürürlükteki Avrupa Mevzuatı (EC) 715/2007’de belirtilen ölçüm prosedürüne uygun olarak belirlenmiştir. Rakamlar Almanya’da temel konfigürasyona sahip bir otomobile aittir ve gösterilen menzil seçilen modelde yer alan opsiyonel donanım ve farklı boyutta jant ve lastikleri göz önünde bulundurur.

    Yeni binek otomobiller için resmi yakıt tüketimi ve resmi belirli CO2 emisyonu ile ilgili bilgileri, satış noktalarımızdan ve DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Almanya adresinden ve https://www.dat.de/co2 adresinden edinebileceğiniz "Yeni Binek Otomobil Yakıt Tüketimi ve CO2 Emisyonu Kılavuzu”nda bulabilirsiniz.

    Değerler yeni WLTP mevzuatını temel alır ve otomobiller arasında kıyaslama yapılabilmesi amacıyla eşdeğer NEDC değerlerine dönüştürülmüştür. Otomobille ilişkili vergiler veya CO2 emisyonuyla ilişkili diğer harçlar (diğerlerine ek olarak) burada belirtilen CO2 değerlerinden farklı olabilir.