Sizin için Buradayız  | BMW Türkiye

SİZİN İÇİN BURADAYIZ.

SİZİN İÇİN BURADAYIZ.

Tüm BMW müşterilerinin, çalışanlarının ve iş ortaklarının sağlığı ve emniyetleri en yüksek derecede önem taşımaktadır. Borusan Otomotiv, Koronavirüs’ün yayılma riskini olabildiğince minimize etmek için alınması gereken sağlık önlemleri konusunda hassasiyet göstermekte, kendi politikalarını sürekli gözden geçirip yenilemekte, çalışanlarını ve müşterilerini bilgilendirmektedir.

Devamı

SATIŞ İŞLEMLERİYLE İLGİLİ SORULAR.

  • Otomobil satın almak istiyorum. Hangi kanalları kullanabilirim?

    Satın almayı düşündüğünüz BMW modeli için model sayfalarında bulunan teklif ve bilgi formlarını da doldurabilir; BMW Yetkili Satıcıları ile doğrudan görüşmek ve ziyaret etmek için bu sayfadaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz. Aklınızdaki otomobi BMW’ni Bul’da yer alıyorsa rezerve edip satın alma ve teslimat işlemlerini dilediğiniz BMW Yetkili Satıcısında başlatabilirsiniz.

  • İkinci el BMW otomobillerini en kolay nasıl inceleyebilirim?

    İkinci el BMW otomobillerini görüntülemek için Borusan Otomotiv İkinci El’i ziyaret edebilirsiniz. Onaylı BMW Premium Selection otomobillerin de yer aldığı bu web sitesinde Borusan Otomotiv güvencesiyle size en uygun kullanılmış otomobili bulabilirsiniz.

  • BMW İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?

    Bize telefonla ulaşmak isterseniz BMW İletişim Merkezi'mizi hafta içi 08.00 - 20.00, hafta sonu ise 09.00 - 18.00 saatleri arasında arayabilirsiniz: 0850 2521010

    Dilerseniz iletişim formunu da doldurabilirsiniz.
     

SATIŞ SONRASI İŞLEMLERLE İLGİLİ SORULAR.

  • Acil servis hizmetine nasıl ulaşabilirim?

    BMW Acil Yol Yardım Hattı 444 22 99 numaralı hat üzerinden 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

  • Otomobilimi yetkili servise götürmem gerekiyor. Ne yapmalıyım?

    BMW Yetkili Servisleri gerekli tüm sağlık önlemlerini alarak size titizlikle hizmet sunmaya devam etmektedir. Borusan Otomotiv BMW Yetkili Servislerini ziyaret etmeniz gerekiyorsa lütfen bu sayfada listelenen web siteleri üzerinden ilgili lokasyonun çalışma saatlerini gözden geçirin.

  • Servis randevumu internet üzerinden alabilir miyim?

    Elbette. BMW servis randevunuzu doğrudan almak için My BMW web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Dilerseniz servis randevu talep formu muzu doldurarak randevunuzu iletişim merkezimiz aracılığı ile de oluşturabilirsiniz.

  • Joycard’ım pasif hale geldi. Kartımın süresi uzatılacak mı?

    Evet. Pandemi sebebiyle yetkili servislerimizi ziyaret edemeyen ve bu sebeple Joy Card’ları pasif duruma geçen BMW müşterilerinin JOY Card’larının geçerlilik süreleri 10.09.2020 tarihine kadar uzatıldı.*

    Yüksek kalite servis hizmetini ayrıcalıklı fiyatlarla sunan sadakat kartınız JOY Card, BMW’nize özel indirimler ile yeniden tanımlanmıştır.* Otomobilinize özel tanımlanan indirim oranını My BMW web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yaparak görüntüleyebilirsiniz.


    *Yalnızca olağan sona erme süresi 01 Mart 2020 ve sonrası olan JOY Card sadakat programı üyeliklerini kapsamaktadır.
     

Aynı Özel Teklifleri | BMW Türkiye

Aynı Özel Teklifleri.

BMW’nin güncel satış ve satış sonrası kampanyalarını ve fırsatlarını inceleyin.
İkinci El Otomobiller.

İkinci El Otomobiller.

Borusan Otomotiv güvencesiyle ikinci el BMW otomobiller: Seçin, inceleyin ve satın alın.

My BMW.

BMW’nize özel ayrıcalıklar dünyasına giriş yapın: BMW’niz için servis randevunuzu hızlıca alın ve otomobilinizin servis süreçlerini adım adım takip edin.
Yetkili Satıcılar ve Servisler | BMW Türkiye

Yetkili Satıcılar ve Servisler.

Borusan Otomotiv BMW Yetkili Satıcıları ve Yetkili Servisleri’nin iletişim bilgilerini inceleyin.
BMW Broşürler.

BMW Broşürler.

BMW modellerinin güncel kataloglarını indirip detaylarıyla inceleyin.
Joy Blog.

Joy Blog.

BMW dünyasından ve ayrıca farklı kategorilerde ilham verici makalelere göz atın.

Bize Ulaşın.

Arayıp da bulamadığınız bir bilgi varsa iletişim formunu doldurabilirsiniz. Dilerseniz iletişim merkezimizi de arayabilirsiniz.