Stage

HEYECAN VERİCİ ŞEKİLDE SIRA DIŞI.

BMW 530e Plug-in Hybrid.

HEYECAN VERİCİ ŞEKİLDE SIRA DIŞI.

BMW 530e Plug-in Hybrid.

HEYECAN VERİCİ ŞEKİLDE SIRA DIŞI.BMW 530e Plug-in Hybrid.

BMW 530e iPerformance, yüksek verimliliğe sahip BMW eDrive plug-in hybrid sürüş sistemini yaratmak için elektrikli motor ve 4 silindirli TwinPower Turbo benzinli motoru bir arada kullanır. Bu birleşim ile dinamik sürüş performansı hem tamamen elektrikli ve emisyonsuz kısa mesafeli sürüşler, hem de 4 silindirli benzinli motor sayesinde de uzun mesafe sürüşüler için geçerli olmaktadır.

 

BMW 530e iPerformance (1):
Yakıt tüketimi: 1,9 l/100km
CO2 emisyonu: 44 g/km
Güç tüketimi: 13,1

 

 

Yeni BMW 5 Serisi Sedan: iPerformance - Görsel 5

OTOMOBİL KONSEPTİ.

OTOMOBİL KONSEPTİ.

BMW 530e iPerformance, yüksek verimliliğe sahip BMW eDrive plug-in hybrid sürüş sistemini yaratmak için bir elektrikli motor ile 4 silindirli bir TwinPower Turbo benzinli motoru bir araya getirir. Bu birleşim, dinamik bir sürüş performansı ile tamamen elektrikli, emisyonsuz kısa mesafeli sürüş ve 4 silindirli benzinli motorla birlikte uzun mesafe kapasitesi sağlar.

Yeni BMW 5 Serisi Sedan: iPerformance - Görsel 1

SÜRÜŞ SİSTEMİ.

SÜRÜŞ SİSTEMİ.

Sürüş sisteminin temel bileşenleri arasında BMW TwinPower Turbo teknolojisine sahip, 184 bg gücünde 4 silindirli benzinli motor, 95 bg gücünde elektrikli motor ve 9,2 kWh kapasiteli, yüksek gerilimli lityum iyon batarya yer alır. Yalnızca elektrik enerjisiyle çalışırken otomobil yaklaşık 45 km menzile sahiptir ve elektrikli olarak azami hızı 140 km/sa’tir.

Yeni BMW 5 Serisi Sedan: iPerformance - Görsel 3

AKILLI ENERJİ YÖNETİMİ.

AKILLI ENERJİ YÖNETİMİ.

Akıllı enerji yönetimi, uygun sürüşü öngörülü bir şekilde seçerek, hybrid sürüşün güç verimliliği faktörünü optimize eder. Örneğin, mevcut navigasyon verileri, elektrikli motor için veya yüksek gerilimli bataryayı şarj etmek için rotanın en uygun kısımlarını ve sürüş koşullarını belirler.

BMW 5 Serisi Sedan: iPerformance - Görsel 2

SÜRÜŞ DENEYİMİ.

SÜRÜŞ DENEYİMİ.

BMW 530e iPerformance, farklı sürüş modlarına sahiptir, sürücü bu modlar sayesinde gerçekleşen yakıt tüketimi üzerinde büyük bir etki sağlayabilir. Bu durumda, elde edilecek sonuç öncelikle olarak sürüş modu seçimine, ikinci olarak da kişisel sürüş davranışlarına bağlıdır.

TASARIM.

BMW 530e iPerformance, karakteristik BMW i mavisi böbrek ızgarası çubuklarıyla benzersiz ve son derece kendinden emin bir görünüm sergiler. Ayrıca, aks bilyası kapakları da mavidir. Her iki tarafta da ön yan gövde üzerinde BMW i logosu, Hofmeister kıvrımı ve kapı eşik kaplamaları üzerinde ise eDrive logosu bulunur.

BAĞLANTI.

iOS ve Android sistemleri ile uyumlu BMW Remote Kontrol Uygulaması ile, BMW 530e iPerformance’ın batarya şarj düzeyi veya kalan menzil ile ilgili bilgiler görüntülenebilir. BMW Remote Kontrol Uygulaması’nın içerisinde yer alan haftalık zamanlayıcı ile şarj işlemlerinizin planlayabilirsiniz.

KOLAY ŞARJ.

İster geleneksel evde kullanıma uygun priz, ister kapsamlı 360° ELEKTRİKLİ ürün ve hizmet yelpazesinden BMW i Wallbox kullanıyor olun, yüksek gerilimli bir bataryanın şarj edilmesi hiç bu kadar kolay olmamıştı. Otomobilinizi sürerken enerjiye ihtiyacınız olduğunda genel kullanıma uygun ChargeNow şarj istasyonlarıdan da yararlanabilirsiniz. Navigasyon sistemi ve BMW Remote Uygulaması, uygun şarj istasyonlarının yeri ve kullanılabilirlikleriyle ilgili bilgi verir.

Yakıt tüketimi, güç tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • Burada gösterilen yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve enerji tüketim değerleri onay sırasında yürürlükteki Avrupa Mevzuatı (EC) 715/2007’ye göre belirlenmiştir. Rakamlar Almanya’da temel konfigürasyona sahip bir otomobile aittir ve gösterilen menzil seçilen modelde yer alan opsiyonel donanım ve farklı boyutta jant ve lastikleri göz önünde bulundurur.

    (1) Değerler 15.04.2018 tarihine kadar geçerlidir. Mevcut olup olmadığını BMW Yetkili Satıcınızla görüşebilirsiniz.

    (3) ile etiketli tüm otomobil değerleri, yeni WLTP mevzuatını temel alır ve otomobiller arasında karşılaştırma yapılabilmesi amacıyla eşdeğer NEDC değerlerine dönüştürülür. [Bu otomobiller, otomobillerle ilişkili vergiler veya CO2 emisyonuyla ilişkili diğer harçlar (diğerlerine ek olarak) ile CO2 değerleri burada belirtilen değerlerden farklı olabilir.]

    CO2 verimliliğine dair teknik özellikler 1999/94/EC sayılı Direktife ve Avrupa Mevzuatının yürürlükteki versiyonuna göre belirlenmiştir. Burada gösterilen değerler bu sınıflandırmaya ait NEDC döngüsüne göre yakıt tüketimi, CO2 değerleri ve enerji tüketimini temel alır.

    Yeni binek otomobillerin resmi yakıt tüketimi ve özel CO2 emisyonları hakkında daha fazla bilgi “yeni binek otomobillere ilişkin yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve elektrik gücü tüketimi kılavuzunda” bulunabilir. Kılavuza satış noktalarından ve https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html adresinden ulaşabilirsiniz.