BMW MÜŞTERİ DESTEĞİ.
Burada BMW müşteri deneyimine dair sorularınızın cevaplarını, Borusan Otomotiv BMW Yetkili Satıcıları ve Yetkili Servislerinin genel iletişim bilgilerini ve önemli konulara ait ek detayları bulabilirsiniz.
Yetkili Satıcılar ve Yetkili Servisler.
Borusan Otomotiv BMW Yetkili Satıcıları veya Yetkili Servislerini bulmak, iletişim bilgilerine ve yol tariflerine ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayın.
Bize Ulaşın.
Bize telefonla ulaşmak isterseniz BMW İletişim Merkezi'mizi hafta içi 08.00 - 20.00, hafta sonu 09:00 - 18:30 saatleri arasında arayabilirsiniz: 0850 2521010
BMW Acil Yol Yardım Hattı: 444 22 99 - 7 gün 24 saat.
İLETİŞİME DAİR BİLGİLER.
444 22 99: BMW Yol Yardım Hattı’na haftanın 7 günü 24 saat 444 22 99’dan ulaşabilirsiniz.
Garanti kapsamındaki BMW otomobiliniz ile yola devam etmenizi engelleyen durumlarda BMW Acil Servis yetkilimiz 1 saati aşmayacak onarımlarda yerinde hizmet verir. Bunun dışındaki onarımlar için ise otomobilinizin en yakın yetkili servise çekim işlemi yol yardım ekibimiz organize edilecektir. Ayrıca, ikamet ettiğiniz şehir dışında yolda kalmanız halinde özel transfer veya ikame araç veya şehirlerarası ulaşım için uçak ya da otobüs bileti veya 5 güne kadar ücretsiz otel konaklaması gibi kolaylıklardan da yararlanabilirsiniz.
Tamamen elektrikli BMW i modellerinde ise tüm bunlara ek olarak yılda bir defaya mahsus olmak üzere, acil bir şarj ihtiyacı olduğunda araç en yakın şarj istasyonuna götürülür, yolcuların ilgili istasyona transferinin sağlanır.
Garanti kapsamında olmayan BMW otomobiliniz ile yola devam etmenizi engelleyen durumlarda ise servise 50 km’ye kadar olan mesafelerde BMW Acil Servis yetkilimiz 1 saati aşmayacak onarımlar için yol ücreti talep etmeden güncel servis ve parça ücretleri çerçevesinde hizmet verir.
BMW ConnectedDrive hizmetleriyle ilgili sorularınız için BMW İletişim Merkezi ile temasa geçebilirsiniz. BMW İletişim Merkezi hafta içi 08.00 - 20.00, hafta sonu ise 09.00 - 18.30 saatleri arasında hizmet veriyor: 0850 2521010
Proaktif Bakım’a bağlı bazı hizmetler, Mart 2024 sonrası üretilen ConnectedDrive donanımına sahip otomobillerde geçerli olabilmektedir. BMW'niz için Proaktif Bakım hizmetlerinin tamamından yararlanmak için, BMW ConnectedDrive hesabınızın aktif olması ve aracınızın My BMW uygulamasındaki BMW ID’nize veya BMW Türkiye uygulamasında eklenmiş olması gerekmektedir. BMW ID’nizdeki kişisel bilgilerinize güncel telefon numaranızı, e-posta adresinizi ve tercih ettiğiniz BMW Yetkili Servisi’ni eklemeniz önemlidir. Ayrıca aracınızın veri iletimi için Gizlilik Politikası'na onay verdiğinizden emin olmayı unutmayın ("Mobiliteyi Sağlamak" ve "Akıllı Bakım" başlıklı izinler). Ayrıca, iletişimi daha da kolaylaştırmak için My BMW uygulaması ve BMW Türkiye uygulamasındaki push bildirimlerini etkinleştirin.
Proaktif Bakım’ın tüm avantajlarından faydalanmanız için, sizinle gerektiği zaman iletişime geçmeliyiz ve bu nedenle güncel iletişim bilgilerinize ihtiyaç duyuyoruz. Ayrıca verilerinizin kullanımına onay verdiğinizden ve BMW'nizin ConnectedDrive hesabınıza kayıtlı olduğundan emin olmanızı rica ederiz. Bu şekilde size kapsamlı ve kişiselleştirilmiş destek sunabiliriz.
İlgilendiğiniz BMW modelleri, kampanyaları ve tüm merak ettikleriniz için BMW Canlı Destek yanınızda. Görüşmenizi bir temsilci ile sesli, yazılı ve hatta görüntülü olarak gerçekleştirebilirsiniz.
Öneri, eleştiri, talep ya da yorum... İletişim formunu doldurarak aklınızdakileri bizimle paylaşın. Mesajınız yetkililerimiz tarafından özenle incelendikten sonra ilgili departmanlara ulaştırılacak ve en kısa sürede cevaplanacaktır.
BMW Prime ile ilgili her türlü sorularınız için BMW Prime İletişim Hattı ile 0850 252 06 06 numaralı telefondan bizimle temasa geçebilirsiniz. BMW Prime İletişim Hattı hafta içi 08.00 - 20.00, hafta sonu ise 09.00 - 18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir.
BMW otomobillerinin eşsiz sürüş keyfini deneyimleyebilmek için BMW Türkiye mobil uygulaması üzerinden veya BMW’ni Bul web sitesinde kolaylıkla oluşturabilir, dilediğiniz yerde ve zamanda test sürüşü gerçekleştirebilirsiniz. Test sürüşü yapmak istediğiniz modeli seçin, sizin için uygun bir tarih ve saat aralığını belirleyin ve test etmek istediğiniz BMW modelini ister BMW Yetkili Satıcılarında, ister size uygun bir adreste test edin.
BMW Türkiye mobil uygulaması üzerinden BMW’niz için servis randevunuzu kolayca alabilirsiniz.
DESTEK WEB SİTELERİ.
BMW Yetkili Satıcısı bulun
Kullanışlı BMW Yetkili Satıcı Bulucu’yu kullanarak size yakın bir BMW Yetkili Satıcısını bulun. Sadece konumunuzu seçmeniz yeterli.
BMW Sürücü Kılavuzu: dijital araç bilgileriniz.
BMW Sürücü Kılavuzu uygulaması BMW, BMW i veya BMW M modelinizin özelliklerini açıklar ve otomobilinizle ilgili tüm sorularınıza cevap verir.
Faydalı bağlantılar.

BMW Türkiye uygulaması.
BMW Türkiye mobil uygulaması şimdi hem yeni bir BMW satın almak isteyen kullanıcılara ve satış sonrası işlemlerini çözümlemek isteyen BMW sahiplerine kişiselleştirilmiş içerikler sunuyor. Aklınızdaki BMW otomobilini bulun, test sürüş randevusu alın, servis randevunuzu hızlıca oluşturun ve size özel bildirimler alın.
My BMW uygulaması.
BMW'nize doğrudan bağlantı. Otomobilinizi ve şarj durumunuzu gerçek zamanlı olarak görün, otomobil fonksiyonlarını uzaktan kontrol edin ve rotaları, şarj noktalarını ve servis randevularını cep telefonunuzdan planlayın.