4 KOLTUKTA DA ADRENALİN HİSSİ.

BMW M

Yeni BMW M4 CS.

4 KOLTUKTA DA ADRENALİN HİSSİ.

Yeni BMW M4 CS.

4 KOLTUKTA DA ADRENALİN HİSSİ.Yeni BMW M4 CS.
BMW M

0 -100 km/sa hızlanma, sn

3,9*

1/dk'da azami güç, bg

460/6.250*

Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama):

8,4*

CO2 emisyonu, (g/km) (ortalama):

197*

Yeni BMW M4 CS, kökeni E30 Serisi’nden BMW M3 Evolution’a dayanan yüksek performanslı otomobiller geleneğinden gelen BMW M GmbH’ye ait özel bir modeldir. Yalnızca sınırlı sayıda üretilen ve BMW M4 GTS genlerine sahip BMW M4 CS, dört koltuklu BMW M4 Coupé’nin günlük kullanıma uygunluk özelliğiyle bir araya getirilmiştir. Yenilikçi M teknolojileri ve verimli, hafif karbon fiber bileşenlerini barındıran bu otomobil günlük kullanım özelliklerinden ödün vermeden, Nürburgring’in efsanevi “Nordschleife” pistini (Kuzey Pisti) 7:38 dakika gibi etkileyici bir sürede tamamlayabiliyor. Yolda yüksek performans yeniden tanımlandı.

BMW M4 CS:
Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 8,4*
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 197*

* Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz onaylanmamıştır. Değişikliğe tabidir.

Tüketim verileri, ECE sürüş döngüsüne göre belirlenmiştir ve seçilen jant ve lastik boyutuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Gösterilen modeller opsiyonel donanım içerir.

OLAĞANÜSTÜ GÖRÜNÜM VE KULLANIM ÖZELLİKLERİ.

Saf dinamikler.

Farklı ön tasarım, siyah kaplamalı çubuklara sahip düz çift Böbrek Izgaraları ve karakteristik LED farlar aracılığıyla ödün vermeyen bir atletik duruş sergiler. Geniş hava girişlerine sahip üç parçalı ön rüzgarlık, dinamik özellikleri öne çıkarır ve altı silindir, yüksek performanslı motor ve M Alaşım frenler ya da opsiyonel M Karbon seramik fren* için verimli bir soğutma sağlar. Yeni modele özgü, hafif çıplak karbon fiberden üretilmiş ön tampon altı rüzgarlık yolda kullanıma uygundur ve ek bir dinamik güç takviyesi sağlamak için ön aksın havalanma eğilimini azaltır.

*Koşullara ve kullanıma bağlı olarak, malzemelere ait özellikler, özellikle ıslak zeminde otomobil durmadan önce gürültüye neden olabilir. Nemin ve yoldaki tuzun etkisi fren performansının geleneksel frenlerle denk olmasına neden olabilir. Bu durum fren performansında kısa süreli azalma olarak görülebilir ve gerektiğinde pedala daha fazla güç uygulanarak dengelenebilir.
Read more

Etkili güç.

BMW M4 CS’nin M TwinPower Turbo sıralı 6 silindirli benzinli motoru, süper spor otomobil performansını mümkün kılar. Yüksek performanslı motor, 460 bg güç ve 600 Nm torkla spor otomobili 0’dan 100km/sa hıza 3,9* saniyede ulaştırır ve elektronik olarak sınırlanmış 280 km/sa azami hıza sahiptir.

* Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz onaylanmamıştır. Değişikliğe tabidir.
Read more

Akıllı hafif yapı.

Yenilikçi hafif bileşenler, BMW M4 CS’nin atletik çizgilerini karakterize eder. BMW M4 GTS modelinden bilinen CFRP motor bölümü kapağı, BMW M4 Coupé’nin ağırlığı optimize edilmiş alüminyum motor bölümü kapağından yüzde 25 daha hafiftir. Hafifçe geri yaslanmış CFRP tavan, metal tavana göre altı kilogram daha hafiftir ve mükemmel bir çeviklik için ağırlık merkezini zemine yaklaştırır. Yine karbon fiberden üretilen arka spoyler üzerindeki günlük kullanıma uygun Gurney kanadı, Competition Pakete sahip M4 modeline kıyasla arka akstaki havalanma etkisini önemli ölçüde azaltır.
Read more

Mükemmel yol tutuşu.

Orbit Grisi on kollu hafif alaşım jantlar, BMW M4 CS için özel olarak tasarlanmıştır ve Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) M4 yarış otomobilinin başarılı tasarımını temel alır. Dökme, ağırlığı optimize edilmiş jantlar seri için standart olarak ve karma lastiklerle birlikte sunulur: Önde 265/35 R 19 ve arkada 285/30 R 20 boyutlara sahip Michelin Pilot Sport Cup 2 lastikler kullanılır. Günlük kullanıma daha fazla uygun olarak opsiyonel ve daha güçlü profile sahip Michelin spor lastikler de mevcuttur.
Read more

Karakteristik arka tasarım.

BMW M4 CS’nin kaslı arka tasarımında, çıplak karbon fiberden üretilmiş Gurney kanatlı bir spoyler öne çıkar. Özellikle yüksek hızlarda sürüş davranışını optimize etmek üzere arka aksın havalanma etkisini azaltır. Karbon fiber takviyeli plastikten (CFRP) üretilen M difüzör, arka tasarıma dikkat çekici bir stil kazandırır. M logosu, aynı zamanda BMW M4 CS’nin sportif çift egzoz sisteminin paslanmaz çelikten M çift egzoz çıkışları üzerinde yer alır. Tıpkı BMW M4 GTS’de olduğu gibi, L biçimindeki stop lambaları fütüristik OLED teknolojisini kullanır ve dinamik aydınlatma animasyonu ve 3D efektleriyle büyüler.
Read more

HER YÖNÜYLE SPORTİF.

M4 CS isimliğini taşıyan ince alüminyum kapı eşik kaplamaları sayesinde iç tasarım da daha otomobile binmeden BMW M4 CS’nin atletik özelliklerine katkıda bulunur. M deri direksiyon, sürücü odaklı kokpitin merkezinde yer alır. Ayrıca, özel, antrasit renkli Alcantara, mavi/kırmızı M dikişli ve saat 12 yönünde isimliğe sahip, her türlü sürüş durumunda en üst düzeyde kavramaya katkıda bulunan opsiyonel M Alcantara direksiyonu da tercih edebilirsiniz. Tipik M stilindeki yuvarlak göstergeler göz önündedir. Kaliteli Alcantara kaplama, göz alıcı ve özel CS isimliğiyle süslenir.

Tıpkı Competition Pakete sahip BMW M4 Coupé’de olduğu gibi, hafif M Sport koltuklar, BMW M4 CS modelinde “Merino” deri ve Alcantara kaplıdır. Bu koltuklar, yarış pistinde zorlu bir sürüş esnasında konforlu, bedeni saran bir his sunmayı garanti ederken, uzun mesafeli yolculuklarda da olağanüstü bir konfor sağlar. BMW M4 CS’nin iç tasarımı, yenilikçi hafif bileşenlerle öne çıkar. Ağırlığı optimize edilmiş merkez konsol, kıyaslanabilir standart versiyonuna göre, yaklaşık yüzde 30 daha hafiftir ve koyu gri kontrast dikişli Alcantara ile kaplanmıştır. Son derece hafif kapı ve M şeritli yan kaplamalar, bu özel üretim otomobilin havasına karakteristik bir stil kazandırır.

HAREKETLİ ÖZELLİKLER.

OLED ışık tasarımı.

BMW M4 CS’nin stop lambaları, yoğun ve son derece homojen bir ışık sağlayan organik ışık yayan diyotları (OLED) temel alan fütüristik bir aydınlatma teknolojisiyle tasarlanmıştır. Dinamik, 3D ışık animasyonu ile stop lambaları arka bölümün genişliğine vurgu yapar ve spor coupé otomobile daha güçlü ve hem gündüz hem de gece ayırt edici bir görünüm sağlar.

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • BMW M4 CS:
    Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 8,4*
    CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 197*

    * Bu rakamlar yalnızca ön değerlerdir ve henüz onaylanmamıştır. Değişikliğe tabidir.

    Tüketim verileri, ECE sürüş döngüsüne göre belirlenmiştir ve seçilen jant ve lastik boyutuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Gösterilen modeller opsiyonel donanım içerir.

    Yeni binek otomobillere ait resmi yakıt tüketimi değerleri ve resmi özel CO2 emisyon değerleri şu kılavuzda yer almaktadır: “New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” (Yeni binek otomobillere ilişkin yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu kılavuzu). Kılavuza yetkili satıcılardan ve http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html adresinden ulaşılabilir.

    Rakamlar belirli bir otomobile atıfta bulunmaz ve ürün teklifinin bir parçasını oluşturmaz. Yalnızca farklı otomobil tipleri arasında kıyaslama yapılması için temel oluşturması amaçlanmıştır. Yakıt veya diğer enerji kaynaklarının üretimi ve tedarikinin neden olduğu CO2 emisyonu, 1999/94/EC sayılı Direktif uyarınca CO2 emisyonunun belirlenmesinde göz önünde bulundurulmaz.