BEYGİR GÜCÜ+

BMW M

Yeni BMW M4 Coupé'nin sürüş dinamikleri.

BEYGİR GÜCÜ+

Yeni BMW M4 Coupé'nin sürüş dinamikleri.

BEYGİR GÜCÜ+Yeni BMW M4 Coupé'nin sürüş dinamikleri.

Yüksek performanslı otomobiller geliştirmekle geçen kırk yıldan uzun sürede hedef her zaman, sürücüyü etkilemeyi ölçüt olarak kabul ederek, motor, yürüyen aksam, şanzıman ve yönlendirme arasındaki mükemmel etkileşimi gerçekleştirmeye çalışmak oldu. BMW M4 Coupé, BMW M ile ilgili ayrıcalıklı olan her şeyi somutlaştırır. Her bir detay olağanüstü performans ve hassasiyete yönelik olarak hazırlanır. Yarış pilotları için bile uygun, son derece ince ayarlar.



BMW M4 Coupé:
Yakıt tüketimi, (l/100 km) (ortalama): 8,8 (8,3)
CO2 emisyonu (g/km) (ortalama): 204 (194)

Köşeli parantez içindeki rakamlar, 7-ileri Drivelogic özellikli M çift kavramalı şanzıman için geçerlidir.

Tüketim verileri seçilen jant ve lastik boyutuna bağlı olarak ECE sürüş döngüsüne göre belirlenir. Gösterilen modeller opsiyonel donanım içerir.

Read more
BMW M

YARIŞ ÇİZGİSİNDEKİ YERİNİZİ ALIN.

BMW M4 Coupé motor sporlarından alınan çeşitli yeniliklerin seri üretimde kullanılacak olgunluğa ulaştırılması amacıyla yarış pistlerinde gerçekleştirilen yüzlerce testi tamamlandı. Bu etkileyici sonuçla, son derece çevik ve yüksek hassasiyette kullanım özelliğiyle bir araya gelen yoğun bir güç ve nefes kesen bir hızlanma elde edildi. Her sürüş koşulunda ve her yol yüzeyinde adrenalizini arttırmayı garanti eder.

M COMPETITION PAKET.

Saf yarış hissi sunan BMW M4 Coupé M Competition paket iyileştirilen motor gücü, özel olarak ayarlanan Adaptif M süspansiyon, yeni kalibre edilen Dinamik Denge Kontrolü (DSC), Aktif M diferansiyel ve karma lastiklerle birlikte 20 inç M hafif alaşım jantlar sayesinde daha iyi bir performans sunar.

  • M Competition paketinde öne çıkan sürüş dinamikleri

    M TwinPower Turbo 6 silindirli benzinli motorun gücü 450bg seviyesine yükseltilmiştir. M spor egzoz sistemi özellikle heyecan verici, güçlü, karakteristik bir motor sesi üretir. M hafif spor koltuklar dikey açıklıklara sahip, genişliği ayarlanabilir sırtlıklara sahiptir. Ön koltuk kemerleri ince M şeritler içerir. Özel olarak ayarlanan Adaptif M süspansiyon ideal yol tutuşu, daha fazla çekiş ve çok daha çevik bir kullanım sunar.

  • M Competition paketinde öne çıkan dış tasarım özellikleri

    M Competition paket dış tasarımda karma lastiklerle birlikte özel, dökme ve parlak işlenmiş 20 inç, Yıldız kollu, stil 666 M hafif alaşım jantlarla etkileyicidir. Atletik karakter gelişmiş özelliklerle ön Böbrek Izgaralarından, yan havalandırmalardan isimliğe ilerleyen ve siyah krom egzoz çıkışlarında sona eren BMW Individual Parlak Siyah Dış Kaplama ile vurgulanır.

BMW M4 COUPÉ ŞANZIMAN SEÇENEKLERİ.

BMW M4 Coupé'de sunulan 6-ileri M düz şanzıman ve 7-ileri M çift kavramalı şanzıman nabzınızın 0’dan 180’e kadar nasıl hızlanacağını seçmenize izin verir. Her iki seçenek de maksimum sürüş keyfini garanti eder.

  • 6-ileri M düz şanzıman

    Geleneksel modellerle kıyaslandığında ağırlığındaki 12 kg azalma ve kompakt şekliyle BMW M4 Coupé’de kullanılan 6-ileri M düz şanzıman akıllı hafif yapının örneğini oluşturur. Şanzımanın içindeki kiriş halkalarında yer alan yeni karbon fiber sürtünme gömleği daha rahat vites geçişi sağlarken kuru karter yağlama sistemi daha verimli bir yağ besleme özelliği sunar.

  • 7-ileri M çift kavramalı şanzıman

    7-ileri Drivelogic özellikli M çift kavramalı şanzıman çekiş gücünü kesintiye uğratmadan, debriyajı kullanmadan ve yavaşlamadan vites değiştirmeyi mümkün kılar. Vitesler, otomatik veya direksiyon üzerindeki kulakçıklar ya da vites kolu aracılığıyla manuel olarak değiştirilebilir. Kalkış Kontrolü, hareketsiz halden itibaren maksimum hızlanmayı garanti eder.

AKTİF M DİFERANSİYEL.

AKTİF M DİFERANSİYEL.

Aktif M diferansiyel şerit değişimi sırasında veya viraj sonrasında hızlanırken, virajları yüksek hızla dönerken veya farklı yol yüzeylerinde tutuşu ve sürüş dengesini optimize eder. Çekiş gücü arka tekerlekler arasındaki devir hızı farkını azaltan, elektronik olarak çalıştırılan bir cihaz yardımıyla optimize edilir.

ADAPTİF M SÜSPANSİYON.

ADAPTİF M SÜSPANSİYON.

Adaptif M süspansiyon amortisörlerin elektronik olarak düzenlenmesiyle otomobilin sürüş koşullarına uyum sağlamasını mümkün kılar. Süspansiyon ayarları Sürüş Deneyimi Kontrolü üzerinde yer alan COMFORT, SPORT ve SPORT+ modları aracılığıyla son derece konforlu sürüşten sportif dinamiklere kadar değiştirilebilir.

365 GÜN BOYUNCA MOTOR SPORLARI HEYECANI.

Yenilikçi motor sporları teknolojisinin standart spor otomobil üretimine aktarımı BMW M GmbH’nin temel uzmanlık alanıdır. Bu sebeple BMW M4 Coupé adrenalin yüklü performans ve günlük kullanım özellikleri arasında mükemmel bir denge elde eder.

  • Kalkış Kontrolü

    Kalkış Kontrolü, hareketsiz halden itibaren maksimum hızlanma sağlar. Motoru ideal marş hızına uygun şekilde ayarlar ve M çift kavramalı şanzıman vites değiştirme noktalarını sürekli olarak belirler; böylece, vites yükseltilirken bir sonraki ideal motor devri kullanılabilir hale gelir.

  • M Sürücü Paketi

    M Sürücü Paketi azami hızı 280 km/sa’e yükseltir. M Sürücü Paketi yeni bir otomobil satın alırken sipariş edilebilir veya daha sonra eklenebilir. Paketin montajı yapıldığında diğer tüm teknik veriler değişmeden kalır. Paket aynı zamanda BMW Sürüş Deneyimi’nin bir parçası olarak BMW M Kapsamlı Eğitim olanağı da sunar.

  • M Drive

    M Drive motor, amortisör ve direksiyon karakterinin yanı sıra şanzımanın ayarlanmasıyla DSC modu, Head-Up Display’in görünümü ve konforlu sürüşten, sportif ve hassas tepkili bir ayara kadar kişisel sürücü profillerinin bağımsız şekilde yapılandırılmasını mümkün kılar. Etkinleştirme işlemi çok fonksiyonlu direksiyona entegre edilmiş iki M düğmesinden birine basılarak kolayca gerçekleştirilir.

  • M Servotronic

    M Servotronic elektrik destekli direksiyonu mevcut hıza göre uyarlar, yüksek hızlarda bile doğrudan ve hassas bir direksiyon tepkisi sağlar. Aynı zamanda direksiyonu yönlendirmek için gereken fiziksel eforu en aza indirerek üstün konfor sağlarken park, manevra ya da dar veya virajlı yollarda yönlendirme sırasında çevikliği en üst seviyeye çıkarır.

  • M dynamic modu

    Dinamik Denge Kontrolü’nün (DSC) bir alt fonksiyonu olan M dynamic modu tekerleklerin bir miktar kaymasına izin vererek sürüş dinamiklerinde hissedilir bir iyileştirme sağlar. DSC önden ve arkadan savrulmaya karşı koyarken M dynamic modu otomobilin maksimum doğrusal ve yanal dinamik potansiyelinden tam olarak yararlanır. Ancak DSC desteğine erişim korunur.

YÜKSEK TUTUŞLU FRENLER.

BMW M4 Coupé'nin son derece dinamik sürüş deneyimi sunmasını sağlayan önemli bir etken de fren sistemidir. M alaşım frenler ve opsiyonel M Karbon seramik frenler hassasiyetleri ve verimlilikleriyle, dinamik ve performans açısından üst düzey başarı gösterir.

  • M alaşım fren

    Çeşitli malzemelerin kullanımı sayesinde, M alaşım frenler olağanüstü yavaşlama değerleri elde eder, son derece dengeli ve sağlamdır. Aynı zamanda düşük ağırlığı ile çevikliği, dinamik özellikleri ve hızlanmayı olumlu şekilde etkiler. M logosunu taşıyan metalik Mavi fren kaliperleri, söz konusu yüksek performanslı M'e özgü frenlerin simgesidir.

  • M Karbon seramik fren

    M Karbon seramik frenler, fren gücünü doğrudan uygular. Paslanmaz, sürtünmeye karşı dayanıklıdır, ısı toleransı yüksektir ve otomobil ağırlığının azaltılmasına katkıda bulunarak çeviklik, dinamizm ve hızlanmayı olumlu etkiler. M logosuna sahip Mat Altın rengi fren kaliperleri bu özel teknik donanımın otomobilin dışından görülebilmesini sağlar.


    Koşullara ve kullanıma bağlı olarak, malzemelere özgü nitelikler özellikle ıslak zeminde otomobil durmadan önce sese neden olabilir. Nemin ve yoldaki tuzun etkisi fren performansının geleneksel frenlere denk olmasına neden olabilir. Bu durum fren performansında kısa süreli azalma olarak görülebilir ve gerektiğinde pedala daha fazla güç uygulanarak dengelenebilir.

Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.

  • Köşeli parantez içindeki rakamlar, 7-ileri Drivelogic özellikli M çift kavramalı şanzıman için geçerlidir.

    Tüketim verileri seçilen jant ve lastik boyutuna bağlı olarak ECE sürüş döngüsüne göre belirlenir. Gösterilen modeller opsiyonel donanım içerir.

    Yeni binek otomobillere ait resmi yakıt tüketimi değerleri ve resmi özel CO2 emisyon değerleri şu kılavuzda yer almaktadır: “New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” (Yeni binek otomobillere ilişkin yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu kılavuzu). Kılavuza yetkili satıcılardan, DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Almanya adresinden ve http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html adresinden ulaşılabilir.

    Rakamlar belirli bir otomobile atıfta bulunmaz ve ürün teklifinin bir parçasını oluşturmaz. Yalnızca farklı otomobil tipleri arasında kıyaslama yapılması için temel oluşturması amaçlanmıştır. Yakıt veya diğer enerji kaynaklarının üretimi ve tedarikinin neden olduğu CO2 emisyonu, 1999/94/EC sayılı Direktif uyarınca CO2 emisyonunun belirlenmesinde göz önünde bulundurulmaz.